Vcera 1009 ako DZV, napriklad na 198.
Vrbusti opravovali trolejovu vyhybku na Sancovej pred Rackom
7913+14 ako 13 na obratisku na Komisarkach
Vyprava X54: 3621 a 3020 (neotvara lave kridla na prednych a strednych dverach, zadne sklo sa hybe a la 3168, je to SERBEL!!!)
Dnes rano mal voz 7726 naprsane na ovladacom panieli
Vrbusti (opat a znovu) na Sancovej. To iste ako vcera.
Cestujuca z Race> Ja som bol vcera vecer o siestej prekvapeny, ze na linke 52 sa objavuju SORy, malokedy ju totiz vyuzivam. Naozaj tam bolo "narvano", no bohuzial autori tejto stranky s tym nespravia nic.
frenky: Ja neviem, ci to bol 1921, alebo 1908, ale mozno poradis ( mozte aj ostatni ), mal oranzove svetielka vzadu na bokoch naraznika a biele male vpredu, ale trojicku svetiel na streche som si nevsimol.
Esteak dnes stihas, mrkni mi aspon na 21/8 ( ale mozes aj ost. ), lebo chcel by som stihnut vypravu, ale mam este nieco na plane, ale ak to stihnem do 16. h., tak vyprava bude. Diky
Jano k tej vcerajsej 21/6. ja som ju chcel stihnut o 14:55 z Volkswagenu.Ale nesla...
DPB vyriesil bravurne zalohu:
Namiesto nej isla 21/15. so 4min. naskokom.
Martin: Ako tak citam tvoju vypravu, zistujem, ze 2301 mal dost perny den, pretoze robil ZV ( ranko 83, neskor 78, vecer na 34 a kto vie kde sa este objavil )
#4127> #4121> Samozrejme, Jano, posral som to. Najhoršie je, že papier s poznámkami skončil v koši a kôš už bol vynesený... Upravme preto sobotnú výpravu takto:
Neviem, co pisem na spravne miesto. Chcel by som len poprosit zástupcov MHD Bratislava o pomoc. Pracujem v SPP. Mnohi nasi zamestnanci (vratane mna) byvaju na Dlhych dieloch. Z Mlynskych Niv je to najlepsie ist 71-kou z Mileticovej pod most a potom pokracovat elektrickou. V com je problem. Pracovny cas sa nam konci 15:45. Na zastavku Mileticova je to pesi asi tak 5 minut. Spoj by mal normalne odchadzat z tejto zastavky o 15:50 (podla poriadku). Zial vodici chodia niekedy aj o styri minuty skor. Velakrat som sa pozeral na odchadzajuci autobus a este nemal byt ani na zastavke "Pristavny most". Neostane potom nic ine, len cakat na spoj 16:04. Pred casom chodil spoj 15:52 a ten sa dal pekne stihat aj ked aj ten obcas usiel, ked isiel sofer skor, ale nebolo to uz pravidlo. Preto by som rad touto cestou poprosil (aj v mene ostatnych kolegov z SPP, a.s.) kompetentnych v MHD aby bud presvedcili vodicov aby nechodili skor ako maju v rozpise (pravdepodobne to robia kvoli zapcham na Dostojevskeho rade), alebo o vratenie casu odchodu zo zastavky Mileticova na byvalych 15:52. Inak budeme nadalej stracat kazdy tyzden hodinu z nasho zivota cakanim na zastavke.
Velmi pekne dakujem za pochopenie a prosim, keby ste mi mohli odpisat. Adresu som uviedol do prislusneho policka.
odporučala by som kompetetným,aby vyskušali cestovanie v autobusoch číslo 52,ktoré su malokapacitné a nedostačujuce na prepravu takeho množstva cestujucich,aké sa vyskytuje vždy rano a poobedných hodinách v Rači .Je to super ,treba to aspon raz zažit
Dnes rano zalozne vozidlo 36xx na linke 93 odchod 7:25 z Jasovskej
Asi o 7:50 pozazaný trolejbus 6300 na linke 207 kusok od zastavky Mierovo nam. v smere do Ruzovej doliny
Martin #4121: na linke 4/2 mas 7791-92, ale toho isteho mas aj na 6/2 a este na 4 mas mensi preklep na suprave 7775-76
frenky ak nahodou budem mat zle napisanu 21/6= 27/VWv, tak ma prosim oprav´videl som ho iba z dialky.
Co priniesol pondelok na dubravskych linkach? Tak napr. i toto, ale najprv doplnim, co som tu nasiel:
Kvoli dopravnej nehode na Lamacskej medzi 12:30 az 14. h. nepravidelne premavali vsetky linky premavajuce na tomto useku - tak napr. meskanie spojov bolo az 25 minut, a tak sa vodici nestihali v Dubravke ani otacat ( 27/VW isiel o 13:43 h. hoci mal ist o 13:20 h. )
Dopravna nehoda elektricky s autom sa stala na Mileticovej ul. pri kostoliku pred 15. h. ( RE )
- 1004 v rannej spicke na linke 22/1, popoludni uz isiel 1008
- 1009 ako ZV na 20/2 - neskor ho nahradil 1016
- na linke 83/12 #4119 bol v popoludnajsej spicke 2401 ( mal ist aj povodne )
- 2301 v rannej spicke ako ZV na linke 83/13, v popoludnajsej spicke uz isiel 2403
- 2811 docasne vypadol na linke 34/1 po 13.h. ( bol odstaveny Pri krizi a svoj odchod vynechal )
- 7717 ako ZV na linke 12/6 po 13:45 h., neskor ho nahradil 7809-10
- 7801-02 docasne vypadol na linke 12/4 okolo 14. h. v Karlovej Vsi na ceste do Dubravky
- 7765-66 vypadol na linke 1/1 po 16:30 h., podozrivo rychlo ho nahradil 7759-60
- 2203 docasne odisiel do vozovne o 17:20 h. z linky 34/4, nahradil ho neskor ZV 2301
Budem pokracovat informaciami z RE o 9:30 h:
- skrizeny trolejbus bol hlaseny za krizovatkou Patronka, smer Kramare
- na Racianskej pri odbocke na Nobelovu ulicu je nehoda autobusu s aviou ( ci ide o bus MHD ??? )
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jano
frenky ak nahodou budem mat zle napisanu 21/6= 27/VWv, tak ma prosim oprav´videl som ho iba z dialky.
Co priniesol pondelok na dubravskych linkach? Tak napr. i toto, ale najprv doplnim, co som tu nasiel:
Kvoli dopravnej nehode na Lamacskej medzi 12:30 az 14. h. nepravidelne premavali vsetky linky premavajuce na tomto useku - tak napr. meskanie spojov bolo az 25 minut, a tak sa vodici nestihali v Dubravke ani otacat ( 27/VW isiel o 13:43 h. hoci mal ist o 13:20 h. )
Dopravna nehoda elektricky s autom sa stala na Mileticovej ul. pri kostoliku pred 15. h. ( RE )
- 1004 v rannej spicke na linke 22/1, popoludni uz isiel 1008
- 1009 ako ZV na 20/2 - neskor ho nahradil 1016
- na linke 83/12 #4119 bol v popoludnajsej spicke 2401 ( mal ist aj povodne )
- 2301 v rannej spicke ako ZV na linke 83/13, v popoludnajsej spicke uz isiel 2403
- 2811 docasne vypadol na linke 34/1 po 13.h. ( bol odstaveny Pri krizi a svoj odchod vynechal )
- 7717 ako ZV na linke 12/6 po 13:45 h., neskor ho nahradil 7809-10
- 7801-02 docasne vypadol na linke 12/4 okolo 14. h. v Karlovej Vsi na ceste do Dubravky
- 7765-66 vypadol na linke 1/1 po 16:30 h., podozrivo rychlo ho nahradil 7759-60
- 2203 docasne odisiel do vozovne o 17:20 h. z linky 34/4, nahradil ho neskor ZV 2301
Vyprava podla poradia:
1: 7765-66, 7793-94, 7755-56, 7737-38, 7815-16, 7753-54, 7789-90, 7773-74, S 7757-58, 7819-20, 7751-52
M: 7759-60/1
5: 7946-45, 7935-36, 7937-38, 7729-30, 7949-50, 7839-40, 7941-42, 7921-22, 7951-52, 7917-18, S 7943-44, 7835-36, 7911-12, 7725-26, 7843-44
12: 7812-11, 7807-08, 7797-98, 7801-02, 7787-88, 7809-10n, S 7735-36, 7779-80
M: ZV 7717/6
20: 1024, 1016n, N 1702, 1701, 1066
M: ZV 1009/2
22: 1004, 1011, 1014
M: 1008/1
27? 1023, S 1062, 1702, VW 1218, VWv 1921
34: 2811, 2208, 2515, 2203, 2307, 2939, S 2304, 2309
M: ZV 2301/4
35: 3501, S 3508
83: 2814, 2830, 2813, 2821, 2881, 2809, 2820, 2825, S N 2945, 2410, 2938, 2401n, ZV 2301
M: 2403/13
382: 1111