Na Hlavnej stanici je na obratisku elektriciek odstaveny stary V3S zeriav zltej farby SPZ: BAA 33-56 a 10m pred nim ten prives na zbyjacku a dvaja ujovia v modro-oranzovych kombinezach rozkopali vjazdovu vyhybku na obratisko asi ju idu opravovat ale neviem na co im tam je zeriav? A z Florianskeho namestia ako odbacaju elektricky k NBS tak aj mam rozkopava 6 ujov vnutorny beton medzi kolajami je tam kompresor ako na stanici, maly bagrik a tatra do ktorej nakladaju ten bordel . D3K0: Tlacitko spat funguje na dispeceri a aj v CP a CPD.
Jedna vec mi nie je jasna - vtedy ked sa opravovali ozuby a jazdilo sa len po polovici mosta (cca 2 roky spat), tak sa dokazali na ten privadzac (kde sa vcera prevratil ten kamion) namalovat tri pruhy. Stredny bol sice dost uzky, mal imho okolo 1,9m, ale do zvysnych dvoch sa vosli aj busy ci nakladiaky. Keby teraz na tom privadzaci premalovali vodorovne znacenie tak, aby v mieste strhnuteho zabradlia boli dva pruhy co najviac vpravo, tak by nalavo (pri strhnutom zabradli) zostalo cca 1,9m ako pracovny priestor. Jednoducho by sa sirka odstavneho pruhu docasne presunula zprava na lavu stranu privadzaca. Potom by tam stacilo znizit rychlost na 40 a doprava by bola imho vyrazne plynulejsia. Pripadne policajt s dalekohladom a kamerou a vodicov, kt. nedodrzia pravidlo zipsu davat pokuty 1000-2000 SKK. To je doriti taky problem???
Situacia na Pristavnom moste o 7.00-vsetko sa posuva velmi pomaly-zapcha bola az potial, kde sa z najazdu pripajaju pruhy uz na most Vyzeralo to tam, ako ked blahej pamati opravovali cast mosta a premavka bola prehodena do protismeru
Vcera ukazovali v spravach onen kamion-mal uzasne stastie, vsetci svati pri nom stali, ze neskoncil tam, kde jeho naklad
Dnes to bolo zaujimave:
Priblizne od 15:20 h. - do 15:40 h. nepremavali elektricky pri Riviere, pretoze sa na kolajniciach zrazili dve osobne auta. Zdrzanie v oboch smeroch.
- linka 83/2 vynechal minimalne odchod z Dubravky o 9:09 h., neskor isiel 2944
- 7717 ako ZV na linke 1/4 po 12. h., neskor honahradil 7799-7800
- linka 27/2 vynechal prve kolo v popoludnajsej spicke o 13:10 h., neskor isiel 1061 ( vdaka tomuto naval ludi musel zvladnut plne vytazeny 1409 na 27/VW; mimochodom isiel o 13:26 h. co znamena +6 min. )
- 7753-54 vypadol na linke 1/8 okolo 15. h., neskorho nahradil ZV 7717 a napokon 7767-68
- 2204 vypadol na linke 34/8 okolo 15 h., neskor ho nahradil ZV 2828 az do konca sluzby
- 7741-42 vypadol na linke 12/8 pred 17. h., na poslednom kole ( posledny odchod z Dub. bez nahrady )
- 1123 vypadol docasne na linke 20/1 okolo 18. h., az do cca 21:30 h. bez nahrady, potom sa vratil
- 1121 o 18:35 h. odisiel do vozovne z linky 20/5, neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 3624 * - Kriticka situacia nastala medzi 18. a 19. h. na linke 20, pretoze vypadky 20/5 a 20/1 znamenali, ze z Dubravky isla linka 20 o 18:17 h. a potom az 19:02 h.
frenky> problem nebol v motore, ale mal nejak zablokovane zadne kolesa, takze sa nemohol pohnut...okolo 14.45 prisla dielna a ujo opravar sa vzal kluc a chvilu nieco robil za pravym zadnym kolesom a ochvilu sa autobus uz mohol pohnut
ten vrak 1918 si taha prednu cast harmoniky po zemi :))
Jano
1919 na 504
ENDE