tr3mp: no ono mas pravdu, ale malu, ale za to podstatnu nevyhodu to ma. Proste vyriesis tym pracu. Ale clovek zvacsa (ja) cestujem MHD aj za inym ucelom a tiez je nutne chodit presne . Ale pohoda
Ale dnes uz vdaka d3k0 je po probleme - staci si zapnut wap a hop-sup spoje si najdem . Cim mu velmi pekne dakujem. Aspon nemusim mat zly pocit, ze prachy, co utratim za ziskavanie vedomosti o mhd som neutratil za auto . (dokedy vsak budem mat tento pocit - to neviem - a zda sa, ze DP sa na to spolieha)
Ale dnes uz vdaka d3k0 je po probleme - staci si zapnut wap a hop-sup spoje si najdem . Cim mu velmi pekne dakujem. Aspon nemusim mat zly pocit, ze prachy, co utratim za ziskavanie vedomosti o mhd som neutratil za auto . (dokedy vsak budem mat tento pocit - to neviem - a zda sa, ze DP sa na to spolieha)
Jano
- 2320 v rannej spicke na linke 83/11 ( asi ako ZV, ked napisal Darro ), do popoludnajsej spicky ho nahradil ZV 2830 a neskor uz normalne v poradi isiel 2828
- 7835-36 o 15:15 h. odisiel docasne do vozovne pre poruchu vozidla na linke 5/11
Vyprava podla poradia:
1: 7789-90, 7753-54, 7797-98, 7723-24, 7767-68, 7815-16, 7805-06, 7737-38, S 7757-58, 7799-7800, 7751-52
5: 7933-34, 7913-14, 7725-26, 7931-32, 7929-30, 7941-42, 7845-46, 7729-30, 7953-54, 7917-18, S 7835-36, 7602-10, 7921-22, 7904-03, 7110
12: 7793-94, 7823-24, 7781-82, 7755-56, 7787-88, 7809-10, S 7759-60, 7791-92
20: 1015, 1010, N 1021, 1001, 1128
22: 1013, 1009, 1006
27: 1020, S 1062, 1002, VW 1303, VWv 1813
34: 2204, 2813, 2804, 2825, 2816, 2303, S 2401, 2820
35: 3191, S 3508
83: 2939, 2827, 2300, 2803, 2817, 2810, 2809, 2514, S N 2515, 2304, ZV 2320 , 2926, 2403
M: ZV 2830 a 2828/ oba
380: 1212
382: 1111