Neviem vylúčiť spojitosť, ale ja som videl len klasické blokovanie križovatky autami odbočujúcimi na stanicu na krátky cyklus, resp. teda idiotmi, čo sa z Pražskej pchali do nimi zaplnenej križovatky.
Teoreticky to umožnuje väčšie rýchlosti vďaka väčšej pružnosti. V rýchlostiach do 65km/h je to ale úplne nulitné. Všeobecne sa mne najviac páči trať okolo úradu vlády. Pekné laminátové výložníky a na nich K+Mky porcelánové. A hlavne je výložník na začiatku spevnený po prvú svorku kovovou rúrkou. Modernejšie trate, ako napríklad ASMN majú už iba čisto laminátové 58mm výložníky a tie sa ohýbajú ako luk. Hlavne keď má stĺporadie väčšie rozostupy a sú na nich delty alebo výhybky.
Vo všeobecnosti tento spôsob montáže s trojitou izoláciou je bratislavská špecialita. Ak je výložník izolovaný, mali by byť svorky chytené páskami priamo o výložník a nie ďalší zbytočný preves pod výložníkom, kde to môže povoliť.
Na križovatke Púchovská x Pri Vinohradoch uniká plyn - asi tam niečo prerazili pri prácach na ulici Pri Vinohradoch.
Sú tam zaseknuté minimálne dve L3 smerom na konečnú. Podľa tabule to stojí už aspoň 20minút.
Jazdné pruhy do mesta sú obsadené hasičmi a policajtami, premávka do mesta je policajtami vedená v ľavom pruhu cesty v smere von z mesta.
Fun fact: Ulica Pri Vinohradoch je už týždeň a pol uzavretá, ale pracovať tam začali až cca predvčerom.
Tam si už aj nadbiehajú.. toto priecestie je extrémne preťažené. Otočka smer Riazanská lebo na Čabelkovej križovatke sa k Slimáku nedostaneš + supluje už zrušené na Garde. Semafory sú tam v pláne už dlho.
Pri Figare by hlavne mala byt konecne svetelna krizovatka. Plus je to jedina priama cesta na Ahoj/Briezky ak teda nemaju ist cez Tupeho a Kyjevsku, takze ju nemozes len tak zrusit ako svojho casu prejazd pri hriboch v KV.
Pri Figare po par dnoch dalsia buracka elektricka vs. auto. tentoraz dodavka.
Kua, naco su tie priecestia dobre nechapem! Ved nech si autickari (aj ja som) nadbiehaju aj 2-3 kilometre! A nieze vsade priecestie.
Vďaka. To vyzerá na kooperáciu Elektroline - Ľvivelektrotransmaš . Kompenzácia takej trate je zbytočná s ohľadom na ten ostrý jednosvorkový oblúk v popredí.
Nejaký náznak pružného zavesenia som videl pred pár rokmi v Ľvove na novej trati (viď foto). Nie je to dobre vidieť, ale na výložníkoch v pozadí sú pružné svorky. Už to bol pre mňa príjemný šok. Či ale bola trať kompenzovaná závažiami, to si po takej dobe fakt netrúfam strieľať.
Rano asi od cca 8h boli vrchari na AS Niny, zrejme opravovali trolej vyhybku smer 29A / Karadzicova, proste vodic sa cudoval, ze neprehadzuje, mu to prehodili a presli sme potom v pohode.
Mozno to sposobilo mierne zdrzanie smer mesto..
42/x - 6803
3/x - 7524
Solider