Ono je to trocha inak - nesmú vojsť do križovatky, ak situácia ZA ňou nedovoľuje pokračovať v jazde. Pri tvojej formulácii by nesmel vojsť do križovatky nikto, kro by musel pri odbočovaní vľavo dávať prednosť protiidúcim vozidlám.
Situácia na hlavnej stanici je kritická iba piatky a nedele... A nehovorím že tam musia byť stále ale keď sa to takto začne kopiť tak možno by bolo aby to tam išli riadiť a dávať pokuty tým ktorí nedodržujú dobu státia a podobne ...
To auto je vybavené ako klasické prvovýjazdové (teda aj na nehody); to, že má aj plošinu, neznamená, že ju musia využiť pri každom zásahu. https://www.protipoziarne.sk/c-438-AHZS_1D___IVECO_MULTISTAR.html (oprava: na fotke je Magirus 2, teda novšia verzia, ale pointa je rovnaká)
Ja som Tvoje moznosti to obzerat nemal (takze som len dedukoval z toho co som v rychlosti zazrel), spoza volantu IGK sa snazim prejst pokial mozno co najrychlejsie a nezdrzovat obvzlast v takychto dopravnych situaciach
a teda ani autobus a ani auto v tej rychlosti pohladu nejak pokrcene nevyzerali....
uplynulú noc nocovala T6A5 7929+7930 v novej vozovni Krasňany, asi prvá električka vnútri po nejakom čase po rekonštrukcií vozovne......okrem teda tej skúšobnej jazdy čo tam už bola
MatejBA