Z cestovného? Od tých más cestujúcich, ktorých odvezú? A ktorí sa rozhodnú aj nabudúce ísť s MHD keď sa na to DPB nevyebe a zabezpečí posilovú dopravu?
Sa predsa nebavíme o spojoch, ktoré by mali odviesť v priemere troch cestujúcich aby si na seba tie spoje nezarobili.
Podľa dôvodovej správy k aktuálne platnej vyhláške sa má rozsah dopravy určiť tak, aby došlo aj "k uspokojeniu kultúrnych, rekreačných a spoločenských potrieb".
Čiže DPB nemá prečo očakávať, že si šport/kultúra bude priplácať za to, že k nim jazdia.
Akurát by mohli kluby s podnikom aktívne komunikovať, kedy sa očakáva veľká návštevnosť (ak to ešte nerobia).
To je fakt, dnes sa našim športovcom moc nedarilo, ale žiaľ taký je šport. Len ma mrzí, že jeden zápas mohol byť napr. o 15 a druhý ako bol 18 a stíhali by sa obidva. Bajkalská bola neprejazdná, stáli pri športovej hale a dáke boli aj pri zimnom a odchádzali plné cestujúcich.
Posilnené spoje určite boli, videl som záložné autobusy aj trolejbus. Dokonca aj po ukončení hokeja lebo stáli vo vyhradenom jazdnom pruhu v úrovni zimného štadióna. Nebolo by odveci, keby si kluby objednávali dopravu (napr. aj cez DPB) a uhradzali to napr. zvýšenou cenou zo vstupného a vstupenka by bola zároveň lístkom na MHD. Dnes bolo ťažké si vybrať či ísť na hokej, alebo futbal
Plus futbal. Kde bolo takmer 10k ludi a už na Novej dobe nevosli vsetci a na Bajkalská ďalších cca 100ludi. Ľudia pekne nadavali a Rakusania tiež, lebo mali auta v Petrzke
Hralo sa len playoff s takmer vypredanou arénou. Však fanúšikovia si zavolajú taxíky, ktoré potom na polhodinu obsadia buspruh aj so zastávkou. Je tam toho.
Tak je to jasne zadelenie pre vozy 3226, 3228, 3231 je taketo : 32/7+84/8, 32/6, 93/12. a cez prazdniny : 96/9, 32/6, 96/4+96/8. a celodenkary na solarisoch SU18 maju nove 84/8+32/4, 84/12.
Toto šetrenie na tých bezvýznamných nákladoch, že vypravujú na dôležité linky sóla by si už mohli odpustiť. Lebo na tej nafte a elektrike ušetria milióny.
marek1978