To je hrubé ohováranie, vodiči električiek vystupujú do vozovky s vestou. Jednak je za to pokuta a hlavne ak sa im niečo stane, tak bez vesty to nie je pracovný úraz.
Pozdravujem nerváka z L901, ktorý sa potrebuje pretrubovať cez kolónu na Bergu a obiehať ju v plnej rýchlosti cez šrafované plochy a pripájací pruh Nikomu neprajem zaviniť DN, ale daného experta to pri takomto spôsobe jazdy čaká...
OT: Nový rozpis je taký, že ak vodič radí cestujúcim, nemá skoro žiadnu prestávku. Zvyčajne totiž cestujúci, ktorý potrebuje poradiť je cudzinec alebo menej chápavý a tak mu nestačí jedna veta, často ani nevie sformulovať otázku. Toto dlho fungovať nemôže a tak normálna reakcia vodiča je nebaviť sa s cestujúcimi. Kinder menežeris s excelom majú chybnú predstavu, že sa šetrenie na jednom mieste neprejaví na úplne odlišnom mieste. Samozrejme, že sa prejaví. Možno by pomohlo zase niekam dať cyklopruh alebo dve linky spojiť do jednej tak, aby sa to nedalo stíhať, lebo to niekomu v excely vyšlo ako super nápad.
Na 40 minimálne kým tam jazdili degeše (od zmeny výpravy som ho nevidel) jazdil pravidelne jeden pomalší vodič, ktorému sa občas podarilo aj v sobotu večer prísť na stanicu s -8, ale na druhú stranu bol/je fakt ochotný, každému poradí, vysvetlí, čo treba, pustí cez prechod. Len teda niekedy to meškanie naozaj nepotešilo, hlavne v okrajových časoch.
Ja som sa včera tiež nejakým výrazne šuchtavým vodičom viezol na 40ke a nebol to W. On podľa mojich skúseností zvykne jazdiť rozumne, čiže ide pomalšie, keď má pred sebou červenú, aby zbytočne nezrýchľoval a následne nebrzdil, ale nepríde mi, že by zdržoval.
No ja neviem. 7782 je po GO, neviem na koľko rokov s nimi počítali keď ich spravili ale možno tam bude nejaká zostatková hodnota. Neviem aký je rozsah škôd ale podľa fotky to nevyzerá až tak zlé.
V prípade 7949 by som bol veľmi prekvapený ak ju vyradia. Žehličky sú svätý grál DPB a silne pochybujem že by sa jej až tak ľahko zbavili, hlavne keď ide o voz z tretej série, čiže nie je ešte po životnosti.
Viko