Určite áno
Však počas modernizácie Vajnorskej bol interval ráno 5 minút, čo ušetrilo 2 poradia
A býval som v Rači nejakú dobu a proste hold smola čo sa dá robiť keď nejsou lidi...
Dlhšie električky momentálne nemáme a tak skoro nebudeme mať takže vždy bude trpieť nejaká časť mesta
Tak najskôr by som vypravil všetko čo sa má potom obsadil záložáky. Po rannej službe na L7 kľudne nech prejdú na zálohu.
A ak je fakt to až také zlé s vodičmi tak dočasne oslabil CP na L1. Ráno 6 min. a zvyšok dňa 7 - 8 min.
Tam je kapacity dosť aj v špičke stále na rozdiel od ostatných liniek.
Toto môže napísať, len človek ktorý z Rače ráno necestuje.. stačí, že tam dali kačice po korone namiesto súprav, ktorých je málo.
Sa dáko rýchlo zabudlo na vypravovanú trojičku T6 aj PR videjkom magistrátu ako konečne posilnili nedostatočnú kapacitu na Račianskej radiále..
A to načo? Však operatívne mali L44 ukončiť na Šulekovej. Búdkovú by na tú dobu obslúžila L41 a L47 by presmerovali cez Prokopa a Hroboňovu, kde by sa napojila na svoju trasu. Tam by bol aj prestup na L41 pre ľudí čo cestujú do oblasti Drotárskej a Slavína.
Električiek je dostatok
Máme teraz 23 K2S a v podstate 129 súprav (rátam aj vozy ktoré ešte síce nevyšli ale ok) a denná výprava je 100+5ZV
Takže s prehľadom to musí vychádzať
Ale asi je najmenšia škoda na 7ke keď vypadne spoj, bodaj by dávali súpravy na 7ku prípadne posilnili 3ku ráno na 3 minúty
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TICGER