Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pe67 #177105:
Aj v Budapešti je to bežná prax pri tvorbe autobusových CP podnes, najmä v čase špičiek, keď aj tak všetko mešká a snaha držať sa odchodov na minútu presne je úplne zbytočná.

https://bkk.hu/apps/menetrendek/storage/menetrendek/2996/457068.pdf

https://bkk.hu/apps/menetrendek/storage/menetrendek/2988/456002.pdf

Nuž a o závislej trakcii radšej ani nehovorme:

https://bkk.hu/apps/menetrendek/storage/menetrendek/2448/446107.pdf

https://bkk.hu/apps/menetrendek/storage/menetrendek/356/446972.pdf
Reply on: Lubomirkos #177103:
"srandovne"?

Pokiaľ toto je problém, tak potom nie je vôbec žiaden problém. Ono to môže byť aj tak, ako v niektorých ruských mestách - pri čísle linky sa napíše prvý a posledný odchod a k tomu strohá informácia, že medzi tým "jazdí každých 6 až 27 minut". A koľko papiera a tonera by sa ušetrilo...
Reply on: Lubomirkos #177103:
Predsa aby si vedel ako veľmi je ten odchod mimo...
Reply on: Solider #177094:
DOdnes som nepochopil naco DP vesia na zastavky tie srandovne listocky (rozumej cestovne poriadky), ked kolkokrat odchod uz z konecnej je uplne mimo CP . . .
Reply on: juraj76 #177101:
Už len jedna, aj to ta co uz jazdila minuly rok. 😁
Dneska konečne 2 nové električky v premávke!
Reply on: color #177099:
Asi ho zmiatla tá podobnosť s nočným primátorom. 😁
Reply on: S499.1023 #177097:
A to si zas medzi ktorými riadkami (nesprávne) prečítal?
Ten voz tam už vôbec nemali pustiť.
(A inak manažment davu som v živote neriešil, maximálne v The Sims.)
Reply on: Solider #177094:
Keď som to písal bolo ešte 8-9 minút meškanie
Reply on: color #177093:
A čo, očakávaš, že by udržali trať trvalo voľnú? Ako človek, čo sa celoživotne pohybuje v marketingu a manažmente davu musíš vedieť, že je to nereálne.
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Špitálska neprejazdná. Dojazd smerom do Jurajovho dvora z Petržalky cez nábrežie, tunel a Obchodnú. Vodič 7512 nevie použiť mikrofón, vo vozidle musí fungovať oznámenie cestujúcimi odpredu dozadu. Navyše displeje ukazujú nezmysly. Informačný systém vozidla je aktuálne dezinformačný.
Teraz na zastavke centrum videna celocervena "single" T3 smer Americké Námestie
Reply on: Ma178rek #177092:
Meškanie je väčšie ako je obratový čas na stanici, jazdí sa mimo CP.
Milujem ako dispečerov dokážu zaskočiť najväčšie protesty za posledné roky a musia z davu vyslobodzovať električky.
Už je odklon 1ky z SNP
Ale ľutujem zároveň vodičov lebo pri tomto odklone nemajú žiadne prestávky na stanici keďže meškanie je rovné pauze
Reply on: Joyki #177090:
To by mohol aj samospádom zbehnúť tých pár metrov.. samozrejme za asistencie dispečera
Zlomená palica na križovatke s električkami Pod stanicou, takže trolejbus presne cez trať zostal stáť - je prerušená premávka 1 a 7.
Reply on: johnnyjanko #177087:
Áno našli sa aj taký inteligentnejší, no to sa môžeme rozprávať v jednotkách percent čo zliezli pred Prístavným na R7. Gro vodičov kamiónov tam stálo alebo sa posúvalo krokom po D1 na Prístavný most.
Reply on: johnnyjanko #177087:
Išiel som tade o 13:10, tesne predomnou sa prevrátil nákladný príves a zablokoval 2,5 jazdného pruhu. Hodinu predtým tam boli dve podobné kolízie.
Reply on: Klepeto #177078:
Asi nikomu nenapadlo proaktívne zakázať kamiónom jazdu po Prístavnom moste z dôvodu silného vetra. Ale keď tam už vznikli nehody, tak sa neboj, ostatné kamióny to už obchádzali po iných cestách, aj cez Lužný most. Dnes asi žiadny kamionista nejazdí bez online navigácie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.