Akože, aj ja som natrafil na niekoľko milých a normálnych vodičov. Niektorí púšťajú dnu ľudí o niekoľko minút skôr, niektorí zvyknú zastaviť aj kúsok mimo zastávky, aby to nemali cestujúci ďaleko k domom a to ani nehovorím o tej svižnej jazde (ísť 60 po kľukatej ceste v Lamači je naozaj zážitok).
Nieeeee. Mal si určite len smolu na vodičov alebo nemali svoj deň. Poznám ich skoro všetkých. (nočáky sú moje 2. ja ) Trnávka má 2 nočné zadelenia, JD 1 s dvoma turnusmi a petržalka asi tiež 1. Jazdia to dobrovoľne, len nočné služby. A aj na autobusových nočákoch sú vodiči čo ich to baví a sú veľmi milí a príjemní.
A k tým nočným vozom sú pridelení aj vodiči, alebo tí sú tiež pridelení len všeobecne? Ako sa vlastne vyberajú vodiči, ktorí jazdia prevažne nočné služby, je to viac-menej dobrovoľné, alebo za trest? Všimol som si totiž, že veľa týchto "nočných" vodičov (na 51. poradiach) býva dosť nepríjemných (s výnimkou trolejbusárov, ktorých to s 15Tr očividne baví), v porovnaní s vodičmi na 1. poradí (denní vodiči).
Áno, všetky tieto vozy sú pridelené na nočné linky. Oficialne. Ale napríklad to, že 2031 sa objavuje výhradne na N61 je síce pravda, ale definitívne nie je pridelená len a len na 51. 61ku. Napríklad včera bola na N37.
S tými III Solarismy na nočákoch je to tiež také všeliaké. Nemajú pridelené služby. Len to, že sú na nočných linkách. Tam boli donedávna dané aj nejaké prepojenia s dennými službami (123/4 - 30/51, 130/1 - 57/51), ale po novom to už platí menej a menej.
2414 býva na N56 prevažne kvôli 41/2. Respektíve to čo býva na 41/2 často pokračuje na N56. Na 41/2 býval pridelený jeden vodič s prideleným vozom 2414. Do októbra tam bol voz 2410.
V skratke - vozy sú pridelené na nočné linky všeobecne, nie konkrétne.
Ešte pridám, že ten vodič čo jazdieval 41/2 údajne skončil, čiže neviem či budú 2414 na N56 držať alebo to pôjde náhodne. Hrbáče tam ale jazdiť nebudú
Autobus 2007 MINIMÁLNE od októbra 2022 pravidelne jazdí na nočnej linke N29 (30/51)
Autobus 4261 od septembra 2022 pravidelne jazdí na linke N34 (83/51)
Autobus 2218 od decembra 2022 pravidelne jazdí na nočných linkách a poslednou dobou najčastejšie na N95
Autobus 2414 od januára 2023 pravidelne jazdí na linke N56 (56/51) (s menšími dvoma prestávkami vo februári).
Autobusy 2031 a 2032 sa od novembra 2022 opakovane a pravidelne takmer každý deň vyskytujú na nočných linkách od februára vozidlo 2031 výhradne na linke N61
Autobus 1046 sa od novembra do januára pravidelne vyskytoval na linke N99 od februára sa často objavuje na rôznych nočných linkách menej pravidelne.
Toto sú fakty ktoré sa dajú overiť. Je mi jedno a nikde ani nepíšem že sú tam tie vozy "oficiálne" pridelené alebo je to "náhoda". Každopádne tie vozy sa mesiace niektoré aj viac ako pol roka PRAVIDELNE takmer každý deň vyskytujú na danej linke a je úpne jedno či ich má niekto pridelené alebo sa tam vyskutujú "náhodne"
mojko, na NV sa vozy uz nejaky cas neprideluju, mozu sa opakovat ale to este neznamena ze tam zakonite patria... pekne si si to odsledoval ale radsej si sa mal opytat prv nez nam tu naservirujes "fakty" ..
Naivné LBC grafiky so smajlíkmi a siluetami by boli hitom možno v roku 2003, dnes je dizajn už inde - stačí si pozrieť, že aj iné veľké mestá prešli na menej komplikované grafické schémy. Obzvlášť dnes, keď rátame každé euro, je utopické dúfať, že by dávali nejaký zmysel viacnáklady na polep/lak a následne cyklické opravovanie viacfarebných plôch po ťukancoch. A teda za mňa radšej majme voz udržiavaný v "škaredom" jednofarebnom laku, než viditeľne plátaný viacfarebný či s polootrhaným polepom (týmto pozdravujem najmä eurobus ).
Tento argument beriem pri vozidlách čo majú zberače s kĺbom vzad, ako sú T6A5/III. U vozidiel čo majú zberače kĺbom vpred to sa ale nestáva. 7837+38 už má pomaly 4 roky od poslednej prehliadky ale stále má viditeľné žlté zberače. Detto hocijaká K2S alebo T6 z prvých dvoch sérii.
Až toľko veľa vozidiel po vzore T6A5/III nemáme, a ten efekt by sme tiež mohli zmierniť keby otočili zberače na 7733, 7835, 7839, a 7841. A hlavne že práve na 7733 obnovili pôvodne farby.
Už viac krát som toto tvrdenie čítal na tomto fóre a nejde mi do hlavy. Podľa čoho má človek má vedieť že ten náter je súčasťou IDS? Na vozidlách nie sú žiadne loga IDS a máme tu vozidlá vo viacerých náteroch alebo s reklamami ktoré nikoho urgentne netrápia.
Ja nehovorím že by sme nemali mať zjednotený náter, ten kľudne môže propagovať že systém je súčasťou IDS, ale to ešte nemusí znamenať že zvolíme ten najviac o ničom náter ktorý nás napadne.
Antracitový zberač je tam podla mňa kôli tomu aby pôsobil menej špinavo. Pamätám si ako na niektorích električkach (hlavne T6A5/III) boli žlté zberače tak špinavé že pôsobili skôr čierno-sivo jak žlto.
Myslím si že diskusia o náteroch na Dispečerskom fóre je trochu Off-Topic.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Urbanway 2423