pretoze DP sankcionuje iba skore odchody, flakanie sa po trase nie, takze si vychovava vodicov tak ze ak nechcu prist o premie, maju sa radsej hrat na slimakov...
PS: on ten spoj mohol ale prist uz zmeskany na konecnu tak, ze nemal sancu ani odist nacas.....
prečo sa vodiči aspoň nesnažia prísť na zastávku v stanovený čas respektíve dodržiavať daný čas. nakoľko si neviem vysvetliť meškanie spoja 7 až 10 min v čase keď sú cesty poloprázdne čiže nemešká kôli premávke a autobus začína dve zastávky pred tou mojou zastávkou... čím teda nestíham bus na ktorý by som mal podľa plánovača trasy prestúpiť... A to je skoro každodenná skúsenosť v praxi... veď nemali by sa vodiči aspoň snažiť prichádzať v stanovenom čase?
naco tam potom ukazuju tu vlocku ked to ma nulovu vypovednu hodnotu pre pasaziera? A ako sa pred naplanovanim cesty dozviem ci klima v autobuse bude fungovat?
A potom sú aj mestá kde domontovanie kabíny bratislavského typu (t.j. sklo nad "dverami" do kabíny) bolo riešenie ako znovu nástup prednými dverami umožniť
Ono celkovo je zaujímavé, že niekde to je a niekde nie, bez ohľadu na krajinu. Taká Viedeň a Salzburg majú zapáskovaný priestor vpredu, zatiaľ čo napríklad v Linzi obavy z korony nemajú... Čiže nejak to porovnávať, "aha, tu to je/nie je" veľmi nejde.
(Samozrejme ale nechávať to teraz v lete je hovadina na n-tú.)
Jedno krídlo 1. dverí sa u 31Tr otvára od začiatku korony, pretože u 31Tr sa dajú otvoriť len všetky dvere a preto je jedno krídlo zamknuté a druhé sa otvára.
Ak ma oci neklamali tak predchvilou pri mne pristavila jedna 31tr s otvorenym jednym kridlom 1. dveri a vnutri som nevidel pasku za 1. dverami. Vodicovi pochvala a hadam z toho nebude mat problemy
lukmim