Nuž, niekto sa vŕtal v CSS na Vajnorskej a výsledkom je, že keď sa zadarí, tak 4, ktorá začína na novom meste má už na Trnavskom mýte -4. Inokedy to zas vychádza do jazdy a na Trnavskom je +1, ale rozhodne to tam už nie je tak plynulé ako bývalo.
Myslel som samozrejme aj križovatky Saratovská-Alexyho a Saratovská-Drobného, kde to predtým fungovalo normálne. A druhá vec, križovatky na zvyšku radiály boli zapnuté pred viac ako mesiacom takže tam by som čakal, že bude už všetko fungovať normálne (aj keď teraz čo chodievam tak tam už električky jazdia pomerne plynulo). Akurát som si ešte všimol, že viaceré spoje linky 4 prichádzajú zmeškané už z centra a prichádza k zhlukovaniu spojov (podobne, ako keď bol zavedený viaclinkový variant).
Je to kvôli autám, ktoré sa na Hodonísku pripájajú z ulice Pod násypom (autá skracujúce si cestu cez Lamač) a kvôli odbáčajúcim autám z/na Lediny + oprava mosta D2, havária Sitina v ten deň a upchatie podjazdu pri Technickom skle=dopyt aút cez Lamač bol väčší. Čiže súhra všetkých náhod a výsledkom bol kolaps. Do budúcna by bolo dobré dať z ulice Pod násypom smerom Hodonínska značku STOP, nakoľko odtiaľ idúce autá majú pocit, že sú na hlavnej a najmä ich ani z Ledín nie je vidno.
neviem, ako Dúbravka-Lamač, ale v 63-ke som včera 13-.30 išiel od križovatky s harmicovou po vrančovičovu slimačím tempom 15 minút. Najskôr som myslel, že klasicky kvôli semaforom pod lamačskou stanicou, ale keď sme ich prešli a slimačie tempo pokračovalo, tak už som bol v koncoch. Pritom na Vrančovičke som si žiadnu mimoriadnosť nevšimol a opačným smer nebol o nič pomalší, než je to aktuálne kvôli oprave mosta na D2 obvyklé.
Podstatou 192 nie je obsluha Tesca Lamač, takže 92 by ho kľudne mohla vynechať aj v sedle.
Spojenie Petržalka - Lamač/Bory je však podľa mňa v sedle dostatočne zabezpečené kombináciou 192 + 21/30+37, ktoré jazdia v celkom slušnom intervale a preto premáva 192 len po Tesco Lamač, keďže nie je nutné, aby premávala až po VW. Výhľadovo by však mohlo mať zmysel, ak by 92 končila v sedle v Boroch (cez špičku by tadiaľ 92 prechádzala cestou do VW) , čím by zlepšila dostupnosť Borov.
Keď už tu tak o tom rozprávate, prečo L192 chodí len po Tesco Lamač, resp. prečo na poludnie nepremáva L92? I keď vtedy nie je smena vo VW, mohla by slúžiť obyvateľom Lamača alebo ľuďom idúcich do Bory Mall. A aby sa nepovedalo, mohla by zachádzať ku Tescu Lamač ako L37 (v smere do Lamača), L63 a L130.
78 nejazdí cez víkendy preto, lebo k nej existujú dostačujúce alternatívy s dostatočnou kapacitou (radiálnych liniek z Ružinova a PB je dosť), aj keď je pravda, že by sa možno (v nejakej pozmenenej trase, ktorá by mohla nahradiť 67) uživila aj cez víkendy, určite však nie v hodinovom intervale, ktorý je pre väčšinu cestujúcich nepoužiteľný. Lepší adept na víkendovú prevádzku by podľa mňa bola 75, ku ktorej zas až toľko alternatív neexistuje, resp. majú zlý interval a ťažšie sa medzi nimi prestupuje (priame tangenciálne spojenie Vrakune a Vinohradov okrem 75 v podstate neexistuje).
Kde vlastne tá údržba klimatizácií viazne? Nie sú diely, alebo ľudia, čo by to opravili, veď oprava klimatizácie by mala byť otázka dní, maximálne týždňov, nie mesiaca?
mirec240