Taktiež súhlasím. V tomto meste má asi niekto fetiš na rôzne stĺpy, stĺpiky - čím viac ich je, tým lepšie zrejme.
Prečo nie je možné integrovať na jeden stĺp osvetlenia/ trolejového vedenia aj označník, aj tie nové zastávkové tabule?
Je samozrejme super, že sme sa konečne dočkali informácií o reálnych odchodov vozidiel MHD, len mi proste príde zvolené riešenie príliš objemné, zbytočne veľké a drahé.
Tie stĺpy, čo držia tieto tabule sú také masívne, že také snáď nemali ani nemci za vojny na protitankových zátarasoch...
A to ho nemohli umiestniť na stĺp verejného osvetlenia namiesto toho, ktorý tam je doteraz? Takto tam budú dva stĺpy pár cm od seba a ani nebudú v jednej rovine.
Na zastávke Karpatská na Šancovej v smere Trnavské mýto je kompletne vyfrézovaný chodník v priestore zastávky a pri označníku je neoznačená diera vyplnená betónom, zrejme pre už tretiu polohu elektronickej tabule na tejto zastávke.
Paráda, radosť cestovať.
Naposledy keď som tade šiel, tak tam bol pri Ymke mega výtlk, zhruba v odbočke na Palárikovu. Tak zrejme to tam začali opravovať. Aj keď opravu si žiada už celá Karpatská...
Máš trojciferný kód a ku každému kódu si môžeš definovať akúkoľvek linku v podobe akýchkoľvek znakov akýmkoľvek fontom. Trebárs aj animovaného smajlíka s vyplazujúcim jazykom. Pri linke, v prípade ak nie je definované nič, zobrazí číslo kódu v defaultnom fonte.
Pokiaľ viem, tak linkové displeje umožňujú iba tri znaky. A teda ak by sme prečíslovali trolejbusové linky, tak by stačilo pridať X pre dvojciferné číslo (ale to je na inú debatu...).
Ale tiež nevidím dôvod, aby NAD, obzvlášť ak je trasa zhodná s bežnou linkou, musela mať špeciálne číslo, keďže stále ide k tú istú linku, akurát v rámci nej je prestup medzi dvoma vozidlami.
Napríklad, v prípade tohto utorka premávala 4-ka s cieľom Karlova Ves na vonkajšom displeji.
Mám ešte zaujímavú otázku: Dá sa nastaviť linka X a trojciferné číslo?
3-ku si podľa mňa hlavne každý spojí s električkou a nie trolejbusom. Nechápem, komu napadlo použiť označenie z radu električkových liniek pre NAD za trolejbusy. Podľa mňa by tá NAD mohla byť kľudne označená aj ako 207 s cieľom Valašská.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max
Prečo nie je možné integrovať na jeden stĺp osvetlenia/ trolejového vedenia aj označník, aj tie nové zastávkové tabule?
Je samozrejme super, že sme sa konečne dočkali informácií o reálnych odchodov vozidiel MHD, len mi proste príde zvolené riešenie príliš objemné, zbytočne veľké a drahé.
Tie stĺpy, čo držia tieto tabule sú také masívne, že také snáď nemali ani nemci za vojny na protitankových zátarasoch...