Tak hrkotajúci 10,5M Urban ako #2422 som už dávno nevidel. Včera na 36 to bol celkom zážitok. Až mi je tých vozov ľúto lebo dizajn majú podľa môjho názoru zaujímavý
Niekedy (aspoň tu v ČR) dá vyšetrovateľ súhlas ku zdokumentovaniu a obnoveniu dopravy aj bez jeho prítomnosti, ak sa jedná o menej závažnú MU ("incident").
Áno, aj. Odporúčam sledovať web českej Drážní inspekce (www.dicr.cz). Sú tam aj záverečné správy.
Slovensko Dráhovú inšpekciu nemá, asi to robí minsterstvo, už situáciu na SK tak nesledujem.
Dokumentovanie je súčasťou vyšetrovania a ako tu už bolo spomenuté, je to záležitosť niekoľko hodín (väčšinou). Takisto sa ti tam ten vyšetrovateľ väčšinou nezjaví ihneď po vzniku nehodovej udalosti, občas sa aj to čakanie pekne predĺži. Nie je na to nejaký všeobecný čas a veľmi sa to nedá vopred odhadovať, každé prejdenie je špecifické.
Vyšetrovanie som nemyslel (viem, že vyšetrovanie trvá dlho, ale to cestujúcich neovplyvňuje), chcel som len vedieť, na ako dlho je nutné obmedziť dopravu na trati, kvôli odstraňovaniu/dokumentovaniu prejdenia stoj.
Čo je spravidla výstupom takého vyšetrovania? Sú tam väčšinou, alebo aspoň v podstatnej časti prípadov, vydávané nejake odporúčania ktoré zvyšujú bezpečnosť do budúcna?
Predstavuješ si to ako Hurvínek vojnu. Prejdenie Stoj je mimoriadna udalosť (s výnimkou "padáku") aj keby tam široko-ďaleko nebolo čo ohroziť.
Vyšetrenie trvá niekoľko mesiacov. Ale zaistenie situácie pre potreby vyšetrovania, ktoré si asi myslel, trvá tak od dvoch hodín vyššie.
Pri rozrezaní výhybky sa väčšinou jazyk meniť nemusí ale v závislosti na konštrukcii výhybky treba vymeniť/opraviť časti záveru.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Samčo