Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ikarus31 #170839:
V tomto sú Mercedesy kvalitnejšie (ale aj preto drahšie).
Reply on: kubo2126 #170838:
Len doplním že je poškodená oblasť zadnej nápravy na ľavej strane a 1 okno. Ale nič extra len obhorela.
Požiar 4227 neďaleko zastávky Lúky II. Vyzerá to tak, že tie petržalské vozy kapú jeden za druhým...

Edit: požiar vznikol pri zadnom ľavom kolese.
Reply on: UltraM #170836:
A vieš aj porucha čoho?
Zas mam stastie... #1848 L98 porucha vozidla Ekon. univezita, smer Kukucinova
Reply on: Trammat #170833:
Aha, ďakujem, bo som čakal na L1 Úrad vlády a nešli eliny, bolo vypísané na tabuli, mala ísť L1 na NĽŠ o 13:45 a nešla až šla po 19min.
Reply on: N/A #170832:
Výkoľaj.
Ahojte, čo sa stalo na obchodnej okolo 13:30h? L9 presmerovaná po Špitálskej a L1 na Vazovovu, Špitálsku a napojila na SNP na svoju trať. Obe linky obojsmerne presmerované. Ďakujem
Reply on: Trammat #170830:
Pôvodný plán bol, že počas nižších výkonov počas modernizácie KV radiály si všetci vodiči dorobia papiere na všetky vozidlá. Ani tento plán nevyšiel. Tých pochybení by sa tak našlo viacero.
Reply on: Solider #170828:
Tak hlavne, že sa za veľké peniaze prerábala 7841 na výcvikové vozidlo. Škoda slov. To ju fakt nemôžu občas požičať aj do JD na jazdy?
Reply on: Solider #170828:
Aha, to by mohlo vysvetľovať, prečo nechcú na Jurák T3G. Ale je to hanebné.
Reply on: S499.1023 #170827:
Žiaľ, od roku 2016 vodiči zaradení na Trnávku majú papiere len na Škodovky a T3P. Na pedálových vozoch v autoškole nejazdia, pretože jazdia celú autoškolu na Škodovkách. Absolútne nelogické, ale je to tak.
Reply on: TomJ #170825:
Je to už dávno, čo som od toho preč ale kedysi na T3G žiadne extra papiere neboli treba. Však je to pedálové vzidlo, v princípe je obsluha rovnaká ako u T3, ktorá je hádam dodnes základom vodičáku na električku, až na drobné setaily ako protisklzovka a zárodky diagnostiky.
Reply on: HORVI #170824:
Mal by si si precitat prispevok na ktory som reagoval. Ja sa tu nehadam, ci by mali jazdit T3G alebo T3P, ale odpovedam na tvrdenie "že ich chcú doraziť úplne nech sa potom vyradia/používajú sa ako technologické vozy".

Mimochodom, keby tu nebola korona, tak odstavit by sa mali najstarsie kacice, kedze pocas beznej premavky je ich tu az az a suprav zalostne malo.
Reply on: Petto #170819:
T3G majú tak odlišné riadenie od T3SUCS, že treba na ne samostatné papiere? Alebo je na Juráku už málo vodičov, ktorí zažili T3SUCS?
Reply on: Andrej #170823:
Dobre a môžeš napísať aj koľko si tento rok zajazdili T3P. Alebo to mám ja napísať?
Reply on: Ma178rek #170820:
Preco myslis? Ved T3G si tento rok skoro nic nezajazdili. Z 34 dni si zajazdili 7x 7835, 3x 7837, 1x 7839, 9x 7841, 1x 7843, a 10x 7845. Ak tymto tempom ich chu dorazit tak este maju hodne vela prace 😃
Ráno okolo 8:15 pracovali vrchári na výhybke za zastávkou Trhovisko smer Mliekarenská/Prievozská, zdržanie odhadom 15 min (dva vozy 209, dva vozy 201).
Reply on: Petto #170819:
T3G jazdili za Trnavku v 2012-2015.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.