Plne súhlasím. Je smutné, že aj pri novom vedení sa tento nezmysel nepodarilo odstrániť. Nielen, že výzbroj TV8 je zastaralejšia ako Progres, ale ide aj o to, že T3G majú 31 rokov a neprešli žiadnou GO na rozdiel od T3P, ktoré majú GO a 5 z nich je dokonca nových! Aj T6 sú zastaralejšie ako T3P. 7795+96 sa po GO zaradila do premávky iba od r. 2014, ale už od r. 2017 jazdí minimálne. 7799+7800 je po VP a od skúšobnej jazdy nejazdí. Je to trestuhovné. Naozaj nerozumiem tomu, prečo 11 súprav T3G nepresunú do Krasňan a súpravy T3G + nejakých 6-10 súprav T6 z prvej série a s najväčším km priebehom neodstavia na JD. Je to choré - vozy, do ktorých sa investovalo veľa peňazí, sa nevyužívajú, ale zastaralejšie električky áno.
To je problém súťaživosti (v tom, kto bude menej robiť) prevádzok Cífer a JD. Hoci sú už pekných pár rokov jednou dopravnou prevádzkou pod jedným vedúcim, je neznášanlivosť medzi prevádzkami veľmi veľká.
DPB by jednoducho mal nasádzať namiesto krémovo - červených (T3G) električiek nasádzať bielo - červené (T3P). Nie sme v retro Bratislave, kde sa DPB snaží nasadiť na linky najstaršie vozidlá.
T3P boli navyše zmodernizované na začiatku 21. storočia, zatiaľ čo T3G boli zmodernizované v 90. rokoch minulého storočia. To DPB dáva prednosť električkám, ktoré boli zmodernizované pred 25timi rokmi, ako tým, ktoré boli zmodernizované pred 15timi rokmi?
Mňa skôr znepokojujú jurácke T3-ky. Väčšina z nich už od novembra nevyšla z vozovne. Jurák má iba 4 špičkové vysokopodlažné poradia, na ktoré sa teraz väčšinou vypravujú 29T/30T. Nebolo by lepšie priebežne preraďovať T3-ky medzi JD a Krasňanmi, aby na T3P nesadal prach, zatiaľ čo T3G jazdia. Keď už má niečo postávať vo vozovni, tak skôr T3G ako novšie T3P, tie sa posledné roky využívajú žalostne málo. Prečo radšej JD nedostal T3G výmenou za T3P?
Petto