Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
29 pp : 4241, 4265, 4272, 4262, 4253, 4249.
Na Račianskej minimálne smerom do mesta treba počítať so zastavením premávky
Reply on: Urbanway 2423 #170734:
Práve to dávali v TV (na JOJ), že polícia hľadá svedkov tej nehody, nakoľko tesne po nehode si vodič auta údajne zapálil cigaretu, v kĺude vystúpil z auta a sa vytratil.
Reply on: 3pa3ck3 #170733:
Vďaka za info. 🙂

Inak, tie infotabule majú alebo nemajú kamery?
Reply on: Urbanway 2423 #170731:
Na zastávke sa nezranil nikto, vodič auta je nezvestný

https://www.facebook.com/604318383324029/posts/1103719836717212/
Reply on: Urbanway 2423 #170731:
Auto preletelo cez zábradlie a zastávku do kolajiska.
Reply on: TeBeCe #170730:
Vie sa aj niečo viac, bol niekto zranený?
Prave brutalna nehoda na Borskej, elektricky prerusene. Bude sa jazdit Dubravka - Kutiky + NAD do mesta.
Reply on: MartanSK #170728:
Niekto tu písal, že v Petržalke bol problém s vysokými obrubníkmi a vyklápacími dverami na BN-kách.
Reply on: Trammat #170727:
Nejaký rok/dva dozadu bola dosť zvýšená koncentrácia hrbáčov na 99 a nevidel som žiadny problém.
Reply on: Urbanway 2423 #170726:
A hrbáče majú ešte aj dvere otvárajúce sa von, čo pri plne obsadenom voze v niektorých zastávkach spôsobilo, že sa zapasovali do obrubníku, prípadne v zime do kopy snehu.
Reply on: MartanSK #170725:
A nemohol by byť problém s kapacitou? Hrbáče sú predsalen o 1,5 metra kratšie ako Citelisy a majú o 20 miest pre cestujúcich menej ako Citelisy.
Osobne si myslím, že keby hrbáčom venovali pár hodín v dielňach, tak z nich dokážu urobiť veľmi slušné vozy a mohli by nahradiť pár zhnitých Citelisov
Pri Nemocnici Ružinov nehoda auto a sanitka. Tá zasahuje do koľajiska, takže električky asi chvíľu nepôjdu.
Reply on: N/A #170721:
Nádrž vozidla SOR BN 9,5 a 10,5 má 140 litrov. Pokiaľ si dobre pamätám, tak už v čase objednávky týchto vozidiel bola na výber aj väčšia nádrž (tuším 200 litrov). Problém nie je ani tak tých samotných 140 litrov ako to, že už pri posledných 20 litroch v nádrži nebolo palivové čerpadlo schopné spoľahlivo nasávať palivo z nádrže a reálne sa stávalo, že v nádrži bolo ešte 15-20 litrov a motor nasal vzduch a zastavil sa. Aj preto vodiči radšej preventívne vozy vymieňali, pretože nie je nič horšie ako ostať v zime bez nafty. Oproti tomu SOR B 9,5 mal nádrž s objemom 180 litrov, takže tam k problémom dochádzalo iba ojedinele (veľké km prebehy, súvislá vrstva snehu na ceste, neúplne dotankované vozidlo predošlý deň a toto všetko súčasne). Samozrejme aj spotreba medzi B a BN je rozdielna, ale veľa závisí od šoféra. Môj osobný rekord je 22,7 l / 100 km s vozidlom 3407 na linke 37 v pracovný deň v zime. Vozidlo malo v tom čase 2 roky.
Reply on: Trammat #170719:
Samozrejme aj to bol problém, na ten som zabudol. Ale ten mali hlavne tí, čo tomu šľapali na krk.
Reply on: Trammat #170719:
Áno, to sa dialo.
Reply on: N/A #170718:
A nebola najväčšou slabinou BN10.5 malá nádrž? Ak si dobre pamätám, tak to malo cez víkendy problém vyjazdiť celú službu na 20, 28, 53 a často sa musel večer meniť voz, prípadne občas až odťah.
Akože asi nemám so žiadnym autobusom tak bohaté skúsenosti ako s BN10.5 a okrem šialenej blikajúcej elektroniky, praskajúcim poduškám, málo oleja v prevodovke inak nemajú tie autobusy žiadny problém a sú teda stokrát lepšie ako súčasné Citelisy a nemožno im brať za zlé to, že sú LE, lebo sa tak proste objednali vtedy. Citelis nekúri, všetko trieska, pleseň všade, to je totálny odpad, fakt Tedomy sú proti nim o dosť lepšie. Jediné dobré Citelisy sú 1031-1036.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.