Práve to dávali v TV (na JOJ), že polícia hľadá svedkov tej nehody, nakoľko tesne po nehode si vodič auta údajne zapálil cigaretu, v kĺude vystúpil z auta a sa vytratil.
A hrbáče majú ešte aj dvere otvárajúce sa von, čo pri plne obsadenom voze v niektorých zastávkach spôsobilo, že sa zapasovali do obrubníku, prípadne v zime do kopy snehu.
Nádrž vozidla SOR BN 9,5 a 10,5 má 140 litrov. Pokiaľ si dobre pamätám, tak už v čase objednávky týchto vozidiel bola na výber aj väčšia nádrž (tuším 200 litrov). Problém nie je ani tak tých samotných 140 litrov ako to, že už pri posledných 20 litroch v nádrži nebolo palivové čerpadlo schopné spoľahlivo nasávať palivo z nádrže a reálne sa stávalo, že v nádrži bolo ešte 15-20 litrov a motor nasal vzduch a zastavil sa. Aj preto vodiči radšej preventívne vozy vymieňali, pretože nie je nič horšie ako ostať v zime bez nafty. Oproti tomu SOR B 9,5 mal nádrž s objemom 180 litrov, takže tam k problémom dochádzalo iba ojedinele (veľké km prebehy, súvislá vrstva snehu na ceste, neúplne dotankované vozidlo predošlý deň a toto všetko súčasne). Samozrejme aj spotreba medzi B a BN je rozdielna, ale veľa závisí od šoféra. Môj osobný rekord je 22,7 l / 100 km s vozidlom 3407 na linke 37 v pracovný deň v zime. Vozidlo malo v tom čase 2 roky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MartanSK