Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #170435:
Napájané to je z traťových rozvodov. Ak zmluve (https://dpb.sk/sk/dokument/zmluva-o-dielo-142) rozumiem správne, tak "inštalácia" na Patrónke stála cca 16 tisíc a na Kollárku to malo stáť cca 32 tisíc, ale nie sú v tom zahrnuté samotné nabíjačky. Tuší niekto, koľko stáli tie?
Reply on: Mhr1 #170434:
a údržby?? na to sú tie delene
Pripravuje sa DPB nejako na zajtrajšie protesty?
Na svetelnej tabuli videný spoj 31 s cieľom Floriánske námestie
Reply on: Author #170433:
Ok, ked vynechám 37/1 ktorá robí ešte aj nočák o 0:30 tak možno by to šlo. Cesta z mostu do ZB a späť trvá dokopy 60 minút, potom je tam okrem rannej špičky vždy 20 min pauza pod mostom. Keď má vodič zákonnú prestávku po 4 hodinách tak aj viac. Naozaj by to nevyšlo alebo tu ide o to že by sa moc zaťažovala/využívala/... batéria?
Reply on: Urbanway 2423 #170429:
Myslim si, ze samotna fyzicka nabijacka je to najlacnejsie na tom celom - potiahnutie kablov (a elektriny) a rozkopanie okolia stoji viac. To uz mozno radsej postavit novu a hentu tam nechat.
Reply on: Author #170433:
Ale otázka bola na delené poradia, či? Či by sa stihli medzi 9.-14. nabiť na Hroboňke. Ak áno, tak by to naozaj dávalo zmysel na a-20,37. A ušetrili by sa zbytočné jazdy až do Krasňan.
Reply on: Machnac #170427:
Na výstavbu na Kollárku nedala STU súhlas, preto sa osadila inde.
Celodenné poradia 37 so 400-500 km výkonmi sú nevhodné pre elektrobusy.
Reply on: Machnac #170427:
Ja už dlho hovorím, že delené poradia "západných liniek" by sa mohli na medzidiel odstavovať na Hroboňovej, aby sa ušetrili vzkm. Elektrobusy z liniek 20 a 37 môžu ísť na medzidiel na Hroboňku a tam sa nabiť. Koľko vlastne trvá to nabíjanie? Stihli by sa cez medzidiel poriadne nabiť všetky?
dobrý deň,neviete čo sa deje s tým 24metrovym trolejbusom?nikde som ho nevidel.ani na linke 201 som ho nevidel,že by jazdil.
Zdrzania 29, 32 na Botanickej okolo 20-30 minut
Reply on: FFF13 #170428:
Bolo by príliš drahé a zložité presunúť tú nabíjačku inde? Viem, sú to ďalšie náklady, ale ak bude na Hroboňke úplne zbytočná, tak je ju lepšie premiestniť niekde, kde bude užitočnejšia.
Reply on: TeBeCe #170417:
mne príde absolutne nehospodárne stavať nabíjačku na hroboňovej aby slúžila linke na ktorej budú jazdiť za pár rokov baterkové trolejbusy. kľudne ju mohli dať na kollárovo nám. alebo pod most SNP kde by možno mala využitie pre 37, aby elektrobus zvládol celý deň (je to len príklad, najprv by som to prepočítal či to má význam)
Reply on: Author #170426:
Nabíjačka síce stojí skoro rok ale to nič nemení na tom, že bola postavená kvôli prevádzke ebusov na linke 41. Dokonca tá nabíjačka pôvodne mala byť postavená na Kollárku, a dodatkom k zmluve výstavbu presunuli do vozovne. Keby sa boli parametre pilotne vyskúšali, mohla byť nabíjačka radšej na tom Kollárku pre linku 80. Teraz sa bude musieť krkolomne hľadať nejaké využitie pre nabíjačku vo vozovni.

https://imhd.sk/ba/doc/sk/19078/Nevhodn%C3%BD-prestup-pri-vozovni-Hrobo%C5%88ova-by-sa-mal-odstr%C3%A1ni%C5%A5?dfpi=95#95
Reply on: Machnac #170425:
Pantografová nabíjačka je na Hroboňovej už cca 1rok. Elektrobusy vyjazdia výrazne väčšie km ako na 41, ale v iných podmienkach, bez kopcov a kongescií. Zdržania Pražská>HLS spôsobovali prenášanie meškania na ďalšie spoje, teda medze 9-11h meškali. Preto striedač musel dostať 3.voz, aby bol vyjazditeľný CP. A e12M sa stiahli inde aj kvôli obratisku na Búdkovej, kde sa nevedeli bezpečne otočiť. Definitívne riešenie pre danú oblasť prinesú až hybridné trolejbusy.
Reply on: Author #170418:
Skvelý príklad "hospodárneho" využitia prostriedkov. Človek by si myslel, že sa najprv pilotne otestujú parametre elektrobusov v bežnej premávke na linke 41, s tým, že počas pilotu sa mohli nabíjať na existujúcej rýchlonabíjačke na Patrónke. Namiesto toho najprv postavili rýchlonabíjačku vo vozovni Hroboňova, ktorú nemá zmysluplne ako využívať iná elektrobusová linka, a teraz po štyroch mesiacoch keď zistili, že parametre ebusov sú slabé, sa opäť nasadzujú diesle.
Nejak mi nejde do hlavy co sa dnes deje s elektrickovou vypravou. To az teraz sa jazdi podla prazdninoveho rezimu?
Reply on: Author #170418:
Nejako tomu nerozumiem. Boli tam 2 elektrobusy, teraz 3 poradia. Došlo k zahusteniu? A autobusy na a-41 sú už definitívne riešenie?
Reply on: TeBeCe #170420:
Ešte že sa tá najdôležitejšia informácia "vykonajú obrat na treťom prejazde v poradí" do oznamu dostala.
Reply on: TeBeCe #170420:
Pokiaľ viem, tu išlo aj o výmenu koľajníc a výhybiek (neviem či všetky, ale nejaké určite).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.