Reply on: MatejBA #170115:
Hádam nejdeme porovnávať dĺžku linky 1 s linkou č. 3. Linka 1 je proste spojnica (Petržalka -) centrum - stanica, je teda aj logické, že je nevyužívaná v tomto úseku mimo špičky, lebo tam nie je dopyt. Linka 3 je spojnica centrum - obytná zóna, čiže je tam predpoklad že bude celodenne využívaná. Nevravím, že aj o 10:00 sa do nej mačkáš ako počas rannej špičky, ale zatiaľ čo na 1 by aj so sólom ľudia v pohode sedeli (vrátane rozostupov), pri 3 by taký komfort vôbec nebol. Ale ako som spomínal, nemám k tomu dáta, sú to moje osobné pozorovania.
kecho
Cize namiesto stabilnej dopravy cez novu trat a s rychlym obehom a mensou spotrebou obojsmernych vozov sa kazdy tyzden nieco do...kasle na Racianskej a z trate, ktora ma 2 kolizne body s cestou (Farskeho a Safko) a mala by teda na nej byt casovo spolahliva linka (kedze nie je velmi kde burat), sa stava linka s nahodilymi vypadkami “1 voza” pocas roznych faz dna a tyzdna.