Áno, toto až tak nie, narážal som skôr na presmerovanie na stanicu navrhované v príspevku na ktorý som reagoval. Stále však nestíhali vozy a došlo teda k medzerám.
Ani nebola tipos-bingo trasa. Okrem úseku Vazovova - Rača sa 3 obsluhovala v štandardnej trase, avšak neviem prečo sa točila až v Juráku a teda nestíhali vozy = NAD sa potiahla až na Šafárikovo námestie. To by sa v bezvýlukovom variante nestalo ako som uviedol v príspevku nižšie.
Tiež si najprv nič nedokazoval, až teraz. Samozrejme, že mohli presmerovať keby chceli, ale nepresmerovali. Možno nechceli a im sa často nechce. Ale každopádne, pri dvojlinkovom variante by druhá linka ďalej veselo jazdila bez zmeny a nikto by sa nemusel spoliehať na tipos-bingo trasu dotknutej linky. Celkovo považujem dvojlinkový variant za priehľadnejši a spoľahlivejší (v stave mimo súčasných výluk).
V súčasnosti, pri výlukách, je samozrejme 1-linkový variant OK. Taká e-5 by aj tak musela jazdiť obchádzkou. Teraz je 1-linkový variant dobrý, to nepopieram.
Ako si povedal, urcite by to chcelo lepsiu variabilitu, minimalne v okoli Blumentalu, pretoze ak sa nebavime o normale ked elektricky jazdia skrz centrum alebo nastane nejaky vacsi vypadok v centre, tak je hned problem a musia sa vymyslat blbosti typu L16 (aj Praha ma vela obratisk, ktore sa vyuzivaju v pripade mimoriadnych udalosti).
- z Race za Racianskym nemas ako otocit elektricky, jedine cez cele mesto a Nam. SNP/Nam. L. Stura alebo na Stanicu
- z Vajnorskej/Ruzinova detto (alebo ich tahat ako teraz vylukovu L7)
- z Petrzalky to mozes tahat cez Nam.L. Stura+tunel alebo cez Vazovovu+Americke (pricom velmi by sa hodila pre pripad vyluky odbocka z nabrezia smer Petrzalka)
- z Karlovky jedine cez Nam. SNP, pokial nie je vypadok na nabrezi/tuneli (nastastie po novom vies tocit vozi trebars aj Molecova/Karlova Ves - Dubravka, co je aspon nejake plus)
Urcite tomu pomoze, ked postavia elektricku cez Kosicku. Rovnako by tomu pomohlo, keby si Americkym vedel prejst vsetkymi smermi a nie iba Raca - Spitalska.
A to, ze radialy su prilis dlhe a bez prepojeni bohuzial vsetci vieme (prepojenia cez Tomasikovu, Riazansku/Vajnory a cez Patronku by sa urcite hodili a pomohli so spolahlivostou elektriciek)
momentalna situacia je skor uplne zufala, staci ze sa nejakemu polovodicovi podari zotat stlp drziaci trakcne vedenie v triangli krizna-vazovova a v tej chvili ostane po meste premavat akurat L1 a na koncoch okyptene L3 (raca-vozovna krasnany) a L4 (zlate piesky - zst nove mesto)... proste cisto zle....
Aktuálna situácia je pre milión výluk nie úplne referenčná, pretož inak je v Bratislave práve v centre variabilita dosť slušná (akokoľvek by mohla byť ešte o niečo lepšia), problémom Bratislavy sú dlhé radiály bez možnosti uhnutia.
Alebo už nakupovať iba obojsmerné vozidlá (ako to spravili v Innsbrucku) a spraviť koľajové spojky, čo by bolo jednoduchšie a priestorovo menej náročné než blokové obratiská.
Ako mozno by sa jedna/dve "smycky" fakt mohli niekde v centre vybudovat, lebo flexibilita je momentalne 0 pre pripad MU, hlavne ked je K.O. Americke namestie. Alebo mozno aspon vybudovat jednokolajova spojnica po Majkovej, ked asi tak skoro nepostavia tu trat cez areal nemocnice.
Dokázať. Ako by dvojlinkový variant pomohol v tomto prípade? Na stanicu mohli presmerovať aj 3, keby chceli. Jasne ti tu Jak-44 napísal, že pred Ursínyho uviazli len tri vozy.
Nemyslím to ako rýpanie, len sa pýtam: Ako by mal vyzerať dvojlinkový variant v súčasnom stave výluk?
Lebo podľa mňa sa taká linka 16 Ružinov - Rača v minulosti neosvedčila a iba by sa prepĺňali iné linky po Špitálskej (keďže by nemali rovnomerný interval).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si