To je nevyhoda toho, ze
1)SNP alebo Vazka nie je prestupny terminal (v standardnom stave trati)
2)Ked sa x-zastavkova radiala nelogicky skombinuje s 3zastavkovou
Ak by bol otvorený Blumentál, tak trúfam si tvrdiť, že trasa Petržalka - Špitalská- Blumentál - Vazovova - Špitalská - Petržalka by vyjazditeľná bola a dokonca v 5 min. intervale. V smere do Rače uviazli pri Ursínyho iba 3 vozy. Teda bola by tam iba jedna 15 min. medzera, ktorá by sa zachvíľu zmazala. Čiže toto je nevýhoda jednolinkového variantu iba keď nemáš možnosť otočky v centre.
Vsetko by sa asi dalo, len treba mat spravne nastavene priority, treba sa na DPB informovat.
Zaujimalo by ma, ci v konecnom dosledku bude pocet cestujucich, ktori sa definitivne na MHD vykaslu vacsi z dovodu covidu, alebo z dovodu opravy trate a nezvladnutia NAD.
Daledy by mohli pružnejšie reagovať na dispečingu...
X33 1 mešká z mesta už vyše 30 minút, nestíha obrat do mesta, ďaľšia zaspala na konečnej a to v ibratisku stoja 4 vozy, ja viem že si nemôžu dovoliť ísť hocako ale aby nešiel spoj už 20 minút je príliš
Ma178rek