Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Len tak ma napadlo, dá sa stiahnuť výprava pre špecifické vozidlo ako CSV? Viem že sa dá stiahnuť sumár za mesiac.
Reply on: Pe67 #169221:
Tak len dufajme, ze to nedopadne tak, ako minuly rok, kedy zapcha v Dubravke odstavila komplet nahradnu dopravu aj v Karlovke....
Podľa všetkého vyzerá, že linky X5 a X33 medzi sebou prejazdujú. Ak je to tak, tak super.
84/10 - 4907
Reply on: Minko #169216:
A presne od tej OMV ho takmer všetci ignorujú, takže ako keby tam ani nebol.
83/8 - 4907
84/10 - 4940
Reply on: danlo #169215:
máš pravdu, aj keď v princípe na Gagarinovej buspruh neexistuje vôbec všetko je to pruh s vylúčenou jazdou osobných vozidiel 😁 každopádne ukončený mal byť podľa môjho názoru ukončený ešte v križovatke pri OMV, takto tam vznikajú 2 kolízne body kedy osobné vozidlá odbočujúce na diaľnicu musia križovať tento pruh pri odbočení smer Petržalka a zároveň tí čo chcú ísť smer TT sa musia hneď za križovatkou radiť cez 2 pruhy (pričom osobáky v tomto mieste už môžu ísť v ktoromkoľvek) ak sa chcú dostať smer TT a dodržať pravidlá cestnej premávky, pričom dĺžka nájazdu na diaľnicu túto situáciu vôbec neuľahčuje.
Reply on: Minko #169209:
pod dialnicou ten buspruh neexistuje ani podla znaciek
Odklony 202 a 212 od Pražskej dole Šancovou pod stanicu smer na Račianske myto
Reply on: Mike #169212:
Zasiahlo ho to ale našťastie len úplne vzadu čiže to schytali iba zberače a možno lak
Na Prievozskej pri zast. Novohradská padol strom na vedenie a cestu, podľa FB to možno zasiahlo aj 6837?
zastávka žst. Petržalka pri Vienna Gate smerom na Kopčany je od dnes zrušená, búrajú celý betónový povrch zastávky, asi ho idú meniť za nový, dopoludnia tam pracovalo búracie kladivo, dočasná zastávka je posunutá asi len o 10 m na tej istej strane bližšie k prechodu pre chodcov oproti žst. Petržalka
Reply on: Jadran #169207:
No ja si myslím, že práve slovo vytrína dáva odpoveď na yellowcaptchovu otáku - keĎže vitrína je od slova vitro, sklo, tak vytrína sklo neobsahuje a nie je teda kam dať cestovné poriadky.
Reply on: solidny #169206:
až na to že práve na Gagarinovej pod diaľnicou to nie je samo o sebe ideálne riešené, preto sa nečuduj, že tam ten krátky úsek buspruhu medzi križovatkami existuje len na papieri a značkách 🙂
Reply on: solidny #169198:
Ty o čom točíš, prosím ťa?
Reply on: S499.1023 #169199:
Vytrína je vibrané slovo!
Reply on: Mhr1 #169205:
Tukam bez diakritiky, a zdalo sa mi rozumnejsie napisat "e" ako "a", ale ked len to je problem, tak v pohode.
Belehrad, to by si chcel? Nie, staci sa ist pozriet do Osaky na metro, kde ti vlak zastavi tak, ze dvere sa presne otvoria na znacke na nastupisti na cm presne, pravou polovicou sa nastupuje dovnutra, lavou sa vystupuje . . . Co som tym chcel povedat? Ze ma nezaujima Belehrad, tak ako Osaka . . . ked zijem v BA . . . Apropo, bus pruhy formalita aj v BA, stacilo pozriet na Gagarinovej pod dialnicou . . .
Neviem, kto to je Solídny, ale už použitie výrazu "nadveznosť" o čomsi svedčí...
Mať cestovné poriadky s trasou, minutážou a plánovanými odchodmi je normálnym štandardom v civilizovaných krajinách. Ak som na zastávke včas, spoj mi neušiel pred nosom, tak ten odchod, ktorý sa mal dajme tomu uskutočniť pred 7 minútami, je mi informáciou, že to príde i keď s meškaním. Najmä, keď vidím, že meškajú aj ostatné spoje (bavíme sa o cestujúcich, ktorí nevedia používať alebo nemajú mobily s reálnymi odchodmi). Okrem toho sú to zásadné informácie ohľadne začiatku resp. ukončenia premávky. Napr. prídem na zastávku o štvrť na sedem večer a vidím, že na špičkovej linke išiel posledný spoj o 17:50. Tak je to pre cestujúceho dôležitá informácia. O posledných večerných spojoch ani nehovoriac. A o časovej platnosti cestovných lístkov, ako to tu už bolo uvedené.
Solídny nech sa presťahuje do Belehradu. Bol som tam na jeseň - proste hrôza. Okrem niektorých konečných (kde ale boli len odchody, žiadne zastávky či náznak trasy, len druhá konečná, Forgáč-takt, bez akéhokoľvek prekladania súbežných liniek), som NIKDE na zastávkach nevidel cestovné poriadky! Len číslo linky. Nič viac! Občas mapky - ale nie mapa siete, len mapa najbližšieho okolia, takže, ktorá linka ide napr. za rohom sa už z mapky nedalo vyčítať. V čase mojej návštevy bola viacmesačná výluka a nejazdila obľúbená okružná električková linka č.2. Vy si myslíte, že bol niekde nejaký oznam o výluke? Ani to číslo 2 na zastávke nezatreli. Z centra mesta až ku mne do hotela išla e-11. Večer bolo na zastávke v centre mesta len pár ľudí (2-3). Cestovné poriadky, samozrejme, nikde, len čísla 2 a 11 na označníku. Už som vedel, že e-2 sa nedočkám, ale neistota, či jazdí takto večer aspoň e-11 bola veľká. Opýtal som sa celkom peknej slečny, či tá 11-ka jazdí (bolo 20:45). "Ale hej, poslala som SMS do DP" (takú "vymoženosť" tam majú) a prišla jej odpoveď, že o 10 minút príde. Vtedy sa zarazila, pozrela do mobilu a zistila, že odpoveď jej prišla o 20:22. Skrátim to. Okolo 21. hod. išla e-11 opačným smerom, zapamätal som číslo. No a potom, čo sa otočila na konečnej, tá istá električka mi niečo po 21:15 prišla. Ja som čakal viac ako pol hodinu, slečna 55 minút. Takže, Solídny - toto by si chcel? A to nehovorím o tom, že sa nedodržiavajú prakticky žiadne dopravné predpisy, bus-pruhy (v ktorých tu jazdí aj električka) sú čistou formalitou, rovnako ako zakázaný vjazd. A jednosmerka? Keďže je plná, v protismere sa nedá ísť, tak čo, zoberme to po chodníku! Áno aj to som zažil. Po pár dňoch by si v takom meste nechcel žiť...
Reply on: solidny #169201:
PREPRAVNÝ PORIADOK INTEGROVANÉHO DOPRAVNÉHO SYSTÉMU V BRATISLAVSKOM KRAJI, bod B.3.27 hovorí:

„Záväzné posúdenie časovej platnosti cestovného lístka vychádza z časových údajov uvedených v cestovnom poriadku. V prípade, že cestujúci použije na cestu do svojho cieľa viacero spojov a z dôvodu oneskorenia jedného z nich skončí cestujúcemu platnosť cestovného lístka skôr, ako mal podľa cestovného poriadku prísť do cieľa cesty, je cestujúci povinný označiť si, alebo zakúpiť si ďalší cestovný lístok. Zároveň má nárok podať reklamáciu u toho dopravcu, u ktorého meškanie vzniklo.“

Teda ako už povedal Trammat, v prípade meškania bez prestupovania nieje potrebné nič riešiť, platí čas čo bol uvedený v CP; označiť nový lístok je potrebné iba v prípade ak pôvodnému lístku vypršala platnosť a je neplatný v čase prestupu do druhého vozidla – ale cestujúci môže toto reklamovať u dopravcu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.