Aky zmysel ma na segnerovej minutu cakat na odchod smer kutiky? A zdrziavat druhy voz iduci tym istym smerom ktory uz mal odist? To cakanie na segnerovej je bezne od zrusenia jurigovho...
Na Dolných Honoch pred zastávkou Komárovská v smere z mesta je strhnuté vedenie na asi 200-metrovom úseku, pod ním uviaznutá 203/51-6311. Do začiatku dennej premávky trolejbusov to hotové určite nebude, takže zrejme bude NAD od cintorína po Čiližskú.
On by ten 30 minútový takt mal podľa mňa zmysel celonočne a celotýždenne, pretože 30 minút je už interval, pri ktorom sa už dá hovoriť o akej-takej flexibilite a stávajú sa aj spontánne použieľné. To je pri hodinovom nemožné, tam ostáva buď len plánovať program s ich použitím vopred, alebo ísť autom či taxíkom...
Lenze ludia sa na tom Hodzku negeneruju zo vzduchu.
Problem je, ze pred piatou denne linky jazdia este velmi sporadicky a nahodne takze sa medzi nimi neda prestupovat. A medzi nocakmi sa prestupovat neda, lebo nejaky majster to vymyslel tak ze ta vyklopia v centre a potom odidu naprazdno (tieto polrozjazdy o 23:30, 0:00 a 4:30 su uplna uchylnost a zivy pozostatok myslenia "nocna doprava je pre vodicov").
Na piatu sa v proste BA nedostanes skoro nikam. Riesenie je jednoduche, pridat odchod 4:30 zo stanice, s tym ze po prichode na konecnu bude to vozidlo pokracovat na dennej sluzbe. Lebo to je dalsia blbost, ze v case kedy zacina najsilnejsi dopyt, DPB s pokojom jemu vlastnym posiela 20 vozidiel do vozovne oproti desiatkam vozov co prave idu von. Hlavne ze setrime jalove kilometre...
S499.1023