Tie poradia nechýbali, jednoducho nie sú. Na električkových linkách vypravovaných z oboch vozovní sú všetky párne poradia vypravované z vozovne Krasňany a nepárne z vozovne Trnávka. Podobne ako sú v Brne všetky párne poradia vypravované z vozovne Medlánky a nepárne z vozovne Pisárky. K2S, ktoré boli dočasne odstavené na Trnávke, sú späť v Krasňanoch, naopak niektoré T3P sú naspäť na Trnávke. Na linke 4 sú 25. a 27. poradie (obe delené) negarantované a vypravované z Trnávky.
Priatelia, neviete niekto, ako je to s výpravou električiek? Včera i dnes chýbala 1/9, včera chýbala 4/28, dnes 4/26 - koľko poradí vlastne má byť na e-4? Na e-9 chýbajú poradia 9/21, 9/23, 9/25, včera i 9/28 - koľko je vlastne poradí na e-9? Chýbajúce nejestvujú, alebo naozaj sa nevypravili? A ako sa premiestnili električky medzi vozovňami? Lebo zdá sa, že sa zvýšila výprava kačíc a znížila T3P. Sú všetky K2 späť v Krasňanoch a niektoré T3P zasa na Juráku? Ktoré sú potom na Juráku? Vypravuje JD aj nejaké T3P na e-4 či e-9? Alebo sú všetky vysokopodlažné poradia na e-4 a e-9 z Krasňan?
Začali jazdiť električky do Karlovky po pol roku - a tu ani jeden príspevok?
Premávka električiek spomínaným smerom prekvapivo bez problémov a zdržaní, najvyššie meškanie aktuálne 4713 na linke 4 - 4 minúty, ale to je z dôvodu prejazdu centrom smerom do Karlovky.
Čo s tým má MHD? Rovnako nespoľahlivé sú aktuálne asi aj autá, taxíky, kamióny a všetky ďalšie dopravné prostriedky. MHD je spoľahlivá, nespoľahlivý je článok medzi volantom a sedadlom auta.
Nikde som nepovedal že za to môžu vodiči ale napríklad to že nebol vybudovaný samostatný zjazd z D2 do Devínskej bez toho aby musela ísť cez kruháč pri krematóriu....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max