Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #168278:
ano
Reply on: DRRD #168277:
A tieto 30T sú presunuté do Krasňan alebo sú tam nastavené obehy tak, že začínajú z Krasňan a dojazd majú na JD a iné poradia zasa naopak?
Reply on: Majo #168276:
Presunula sa len časť K2S a časť T3P.
Niektoré poradia sú vypravované len odpoludnia.
Z Krasňan sa tiež vypravujú 4 poradia na linku č.3 + 1 zv (30T_)
Reply on: Mhr1 #168275:
Tie poradia nechýbali, jednoducho nie sú. Na električkových linkách vypravovaných z oboch vozovní sú všetky párne poradia vypravované z vozovne Krasňany a nepárne z vozovne Trnávka. Podobne ako sú v Brne všetky párne poradia vypravované z vozovne Medlánky a nepárne z vozovne Pisárky. K2S, ktoré boli dočasne odstavené na Trnávke, sú späť v Krasňanoch, naopak niektoré T3P sú naspäť na Trnávke. Na linke 4 sú 25. a 27. poradie (obe delené) negarantované a vypravované z Trnávky.
Priatelia, neviete niekto, ako je to s výpravou električiek? Včera i dnes chýbala 1/9, včera chýbala 4/28, dnes 4/26 - koľko poradí vlastne má byť na e-4? Na e-9 chýbajú poradia 9/21, 9/23, 9/25, včera i 9/28 - koľko je vlastne poradí na e-9? Chýbajúce nejestvujú, alebo naozaj sa nevypravili? A ako sa premiestnili električky medzi vozovňami? Lebo zdá sa, že sa zvýšila výprava kačíc a znížila T3P. Sú všetky K2 späť v Krasňanoch a niektoré T3P zasa na Juráku? Ktoré sú potom na Juráku? Vypravuje JD aj nejaké T3P na e-4 či e-9? Alebo sú všetky vysokopodlažné poradia na e-4 a e-9 z Krasňan?
Reply on: Viko #168273:
Sústruženie kolies na podúrovňovom sústruhu trvá podstatne dlhšie ako pomocou "bulharského Hegenscheidta" aka flexka Narexka.
Reply on: Hrošo #168270:
Nebudoval sa podúrovňový sústruh na to, aby sa tento servisný úkon skrátil? Fakt to je stále taký problém?
Niečo pred štvrtou za zastávkou Hraničná smer DH odstavená niektorá 202-ka s vytrhnutou hlavou
Reply on: Hrošo #168270:
To by bolo veľmi vhodné, len čo by dovtedy jazdilo 🙄
Reply on: Solider #168269:
A možno radšej osústružiť plochy na kolesách...?
Reply on: TeBeCe #168267:
Stačilo by len vybrúsiť trať. Ale na to sa akosi zabudlo.
Reply on: TeBeCe #168267:
Električky s plochými kolami robia randál na každej trati..
Elektricky s plochymi kolami su na tej novej trati hotova katastrofa. Nemali by ich sem vypravovat.
Clovek vyjde po schodoch od elektricky a zrazu bum.

Btw nad zastavkou segnerova su pekne ohnostroje na troleji.
Začali jazdiť električky do Karlovky po pol roku - a tu ani jeden príspevok?

Premávka električiek spomínaným smerom prekvapivo bez problémov a zdržaní, najvyššie meškanie aktuálne 4713 na linke 4 - 4 minúty, ale to je z dôvodu prejazdu centrom smerom do Karlovky.
Linky 61,63 a 96 meškanie klasicky 15-30 minút, resp. aj vyše 40 (96) 🤨
Reply on: Ričard #168262:
205 - 6104 aktuálne 74 minút.

Podľa máp je hlásená nejaká nehoda v križovatke Trnavská - Bajkalská a druhá Trnavská - Sabinovská (zrejme výjazd k Kaufladenu)
205/1 aktuálne mešká 47 minút, 205/4 mešká 62.
Reply on: FFF13 #168260:
Čo s tým má MHD? Rovnako nespoľahlivé sú aktuálne asi aj autá, taxíky, kamióny a všetky ďalšie dopravné prostriedky. MHD je spoľahlivá, nespoľahlivý je článok medzi volantom a sedadlom auta.
Reply on: N/A #168259:
Nikde som nepovedal že za to môžu vodiči ale napríklad to že nebol vybudovaný samostatný zjazd z D2 do Devínskej bez toho aby musela ísť cez kruháč pri krematóriu....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.