Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Na Obchodnej smer STU to vyzerá na nejaké zdržanie, z 212 som videl 3x ForCity odstavené
Reply on: Jadran #167556:
To by nebolo zlé v prípade ak bude na väčšine trasy bus pruh, ináč to nemá logiku lebo napr. meškanie spoja z Čunova ovplyvní aj premávku do Devínskej/Záhorskej,... Tiež by sa mali dovybudovať sociálne zariadenia aj na iných konečných keďže napr. Záhorskej nie je ani Toitoi-ka a zrejme aj na iných konečných
Reply on: david1 #167560:
Tu L50 uz kolko presmerovavame od zatvorenia Stareho mosta ? Od 2013 ?
Reply on: LUKY 87 #167552:
Podľa mňa to nemá veľkú logiku keďže tam nie je veľký priestor na odstavenie a 37 mávajú dlhšiu prestávku pod Mostom (hlavne kvôli sociálke) čiže by sa museli skrátiť prestávky a zrejme pridať voz, ktorý by sa radšej mohol využiť na posilnenie intervalu
Reply on: N/A #167558:
Zase až také peklo to nieje. Máš tam L29, 70 a jednosmerne aj L50 a X6.
Stačí tam doplniť L210 a L50 aj v smere do Petržalky.
Reply on: N/A #167558:
som tu 20 myslel sarkasticky. Ale suhlasim s tebou kazdopadne
Reply on: Lurnak #167553:
Tu nie sme v Nemecku, kde maju ZOB, odkial idu vsetky linky vsade. Tu sme v Bratislave a medzi Most SNP a Euroveou musis cestovat ako fas. Zvykol som si uz.
Reply on: Petto #167555:
Eurovey nie je sociálne zariadenie vodičov.
Reply on: Lurnak #167553:
V mojom ponímaní celkovo v Bratislave chýbajú linky s trasovaním z periférie na perifériu cez centrum mesta. Čo mám z toho, že linky z centra odchádzajú do jednotlivých okrajových častí z rôznych konečných, keď medzi tými jednotlivými konečnými musím v rámci centra trikrát prestupovať?
Čiže áno, kľudne aj z Opletalovej do Čunova, ak by linka obslúžila viac prestupných uzlov v meste ako napríklad súčasné 30, 37, 91 a podobne.
Reply on: Lurnak #167553:
Žeby na Olejkarskej v DPB alebo v Eurovey?
Reply on: LUKY 87 #167552:
Skôr by som pouvažoval o predĺžení 210 pod Most SNP, lebo tá na rozdiel od 78 jazdí celý týždeň. A možno by som potiahol 29 až na Autobusovú stanicu (kľudne aj so zachádzkou pred Euroveu).
Reply on: LUKY 87 #167552:
a co 20 z Opletalovej do Cunova? Ale bolo by to fajn, len kde by odpocival typek s 37 na SND? Nie je tam parkovisko ako na SNP. Predsalen tam mavaju dlhsie pauzy nez 78 na tom SND. Uz tam je chaos, nieto este pridat 37 ktovie na ktore nastupiste.
Bola by podľa vás blbosť, keby sa L37 predĺžila na Nové SND a L78 pod Most SNP? Myslím, že veľa cestujúcich by to ocenilo.
Reply on: danlo #167549:
Keď sa zlúčia L30 a 37 do jednej linky tak sa budú spoje zase dobiehať. Budete na tom istom.
L37 by ešte aj pribudlo pár zastávok, ktoré teraz neobsluhuje...
Reply on: 3pa3ck3 #167548:
Presne tak, 37 je prioritne pre Záhorskú a 30 pre Lamač, radšej nech je preklad 30+63
Reply on: 3pa3ck3 #167548:
tak myslim, ze su aj nejake navrhy na zrusenie subehu 37 a 30 - 37 nosna a 30 vymetac v Lamaci
Reply on: Jadran #167547:
Myslím si, že práve na meškanie narážal - že nemá zmysel riadiť sa pri nastavovaní CP nejakým papierovým prekladom, ktorý v reálnych podmienkach neexistuje.
Reply on: FFF13 #167546:
Vieš o tom, že tie spoje (rovnako ako všetky ostatné dnes o tejto hodine) jazdia s meškaním, hej?
"Nádherný" preklad L30+37 v rannej špičke, toto je určite jeden z dôvodov prečo neskrátiť interval na 37....
Reply on: Jadran #167538:
Ako jedina premava az na Cilizsku aktualne 😁

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.