Zdravim. Vedel by mi niekto povedat preco na L67 ako jedinu v BA su este aj teraz cez prazdniny vypravovane neklimatizovane kyble SOR BN10.5? Vcera a predvcerom sa tam aspon na dvoch poradiach objavili NS12-tky ale dnes uz je zase vsetko po starom. Diky.
Ono by to tak mohlo byť aj dnes, keby sa do PP doprogramovala funkcia ktorá by neumožňovala prihlásiť sa do zlého typu služby (resp. vodič by typ dňa vôbec nezadával, ale určil by sa automaticky podľa dátumu a nastavení v PP).
Mozno maju poruchu digestora,alebo spolahlivejsie je dat autobusy na 210.Ja bych yo tak tiez robil.Tolko studenych startov za den dieslovy motor neprezije.Ved uz nemaju z coho to opravovat tie vozy.
Toto za mojej éry možné nebolo, v kabele si mal "jazďák" len so svojimi odchodmi, ale občas sa stávalo, že sme si vzájomne vymenili odchody, aby človek mohol mať dlhšiu prestávku a mohol sa v kľude najesť, dlhšie ("bezpečnostné") prestávky sa zaviedli až niekedy v rokoch 1987-8, dovtedy to bolo fakt dosť úbohé...
Minule na 640 hodinu nešlo nič, teda stratené prípoje k vlaku a od vlaku a nedostavenie sa do škôl, lebo sa vodič pomýlil a zostal v depe, lebo si myslel, že je víkend a nie pracovný deň.
25/16 2846 odišiel s meškaním 7 minút z Autobusovej stanice pre omyl vodiča - Jazda na grafikon cez pracovný deň školský rok. Jeho poradie bolo až po SAV zdvojené s 25/15 1840 a išlo s nesprávnym cieľom Volkswagen 2 miesto VW5/1. Od SAV išiel označený správne
Môžeš si vybrať - buď budú jazdiť vozy bez klímy alebo bez bŕzd, čo je asi tak lepšie?
Zhodou okolností som dnes šiel 6805-kou a 6806-kou, obe klímovali a bolo v nich celkom príjemne, aj keď vodič 6805-ky nevyužíval dopyt a zbytočne vetral na každej zastávke...
JaNa