Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kvôli teplu tradične dochádza k poruchám zabezpečovacieho zariadenia na žel. tratiach v okolí Bratislavy, ochádza k meškaniam na S20+S50 do 60 min, a kvôli výluke aj na S60/65 (do 20 min). Kvôli meškaniam je Hlavná stanica občas preplnená, takže meškajú aj R a EC či S70 (do 25 min.)
Reply on: mirec240 #166804:
2210 prave vyjazd na 88
7128 bez reklamy.
V druhej časti mesta vynechala 7505 z L4, pôjde až tá ďalšia, 7414. A 2210 už odišla, bol tam len nejaký škrabanec.
V tejto chvili rozpustene.
Reply on: TeBeCe #166801:
Asi chcú, aby ľudia nemohli z KV odísť a išli na prezentáciu 😁
Reply on: Andy #166800:
Mozno je to sucast prezentacie modernizacie DKR, ktora bude zachvilu 😁
Reply on: TeBeCe #166799:
Čo sa tá električka v tom teple pripálila ku koľajniciam? Je ich tam 23 kusov.
Reply on: TeBeCe #166796:
Kedze nebol zavedeny odklon, kolona sa tiahne uz po botanicku zahradu. nejaka parodia na NAD v podobe 2351 ide na X5
Reply on: mirec240 #166797:
Ako odbočuje 51 z Odborárskej smer mesto.
Na Vajnorskej narazil kamión do 2210, je tam blokovaný pravý pruh.
Reply on: TeBeCe #166795:
Kolona uz je po molecovu
Prerusena premavka na jurigovom smer dubravka. Zdochnuta 7402.
Reply on: trolejbus6207 #166792:
Ako píšem, je to podmienené spoluprácou viacerých subjektov. Keby nemalo prísť k žiadnej zmene, tak to bude spieť do záhuby. Veď za minulého vedenia počet funkčných historických vozidiel klesol.
Reply on: 810zssk #166788:
Pritom kedysi nočáky do rannej špičky prechádzali.
Reply on: Peter6607 #166791:
Podľa mojich informácií ľudský faktor začína byť kritický... 🙄
Reply on: MartanSK #166789:
Súhlasím, táto prax ale nastala súhrou javov, s ktorými sa dá pracovať, to bude výzva pre nové vedenie. Obávam sa však, že proti spriazneným firmám nikto nepôjde a zostane to naďalej v súčasnom režime. Staré vozy nie sú v dobrom stave, ale lepšie znášajú zlú údržbu. Ak sa nič iné v tomto volebnom období nezmení, tak dúfam, že aspoň historické vozidlá sa spravia. Ľudia aj prostriedky by boli, ale bez jasne stanovených pravidiel a vzájomného rešpektu medzi neziskovkami, odbornou a laickou verejnosťou, to nepôjde. Zatiaľ je to len o tom, kto bude mať väčšie zásluhy a kto bude mať v Krasňanoch po smrti väčšiu sochu. Keby toto súperenie prinášalo ovocie v podobe sponzorov, tak nepoviem nič. Toto súperenie však prináša iba "nepriazne osudu".
Mna skor zaraza, preco tak velmi bojkotuju vypravu starsich vozidiel cez den, ked novsie maju problemy. To ze nie su nizkopodlazne je druha vec, ale ludom by aspon nevynechal spoj. Aj ked, otazkou je ze kolko vodicov ma este opravenie viest 14 /15 Tr.. A ze ci je dostatok ludi na to. 😕
Reply on: Peter6607 #166786:
V praxi by to aktuálnej situácii hneď nepomohlo...
V takomto poruchovom období (čo je leto aj zima) by mohli SORkám venovať viac starostlivosti a jazdilo by iba to, čo funguje. Keď opravili staré vozy, prečo nevedia aj nové?
Čo sa týka tých závad, stačilo by vybrať menej poruchové vozy. Prostriedky na historické vozidlá by sa možno našli, ale DPB má k nim dosť zlý vzťah a za pár rokov by skončili ako krátky TamBus. Taktiež ich nemá moc kto robiť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.