Tak sa nám po úspešnom (ale krátkom) rozbehu asynchrónna dvojička akosi zasekla... Neviete niekto, prečo 7303+04 nejazdí?
A neviete prečo nejazdí elektrobus 3002? A kedy by mal byť opravený 3010?
Pritom tam ten trubkový oblúk mohol ostať aspoň vykotvený na prekladanie pre prípad mimoriadností. Toto je choroba Bratislavy, resp. bratislavských správcov parovodu, že sa bezhlavo likvidujú všetky manipulačné možnosti.
Ďakujem za objasnenie. Viem, že stará konečná na Trenčianskej zanikla. Len nechápem, prečo na t-64 nemohli zostať trolejbusy. Na Mliekárenskú by sa už nezmestili? Veď dve t-linky tam bežne končili a a-X72 je autobus, ten môže obiehať odstavené vozidlá bez problémov. Pripadá mi nezmysel takto zbytočne páliť naftu.
Jarný samospád okvetia?
Alebo si to tam odložili vrchári s odôvodnením, že na ceste sa im to bude lepšie robiť?
Keď to je na zemi, tak nemusia tak vysoko nad hlavu ruky dvíhať...
Od 9:35h padnutý trolej (na ceste) na Prievozskej ul.pred križovatkou s Miletičovou v smere jazdy do mesta. Takže linky 202, 212 a asi aj 201 v smere do centra nepremávajú.
Neviem ako sa to myslí lebo T209 jazdi až na Mliekarensku a na Ružovej doline sa neda s trolejbusom otočiť lebo trať je predľžena na Mliekarensku. A ráno som videl tiež L64 ako autobus a tiež išieľ smerom na RD a mal napísane smer Jelačičova.
To pôvodne obratisko už zaniklo.
Neviete, prečo sú na t-64 autobusy? Veď je trať až do Ružovej doliny prejazdná (t-209) a tam mala predsa podľa oznamu jazdiť t-64. Teraz jazdí a-64 na Jelačičovu?
810zssk