Poprehadzovali iba poradia medzi vozovňami. Počet ostal rovnaký.
Presne ako píšeš to čo mali hlavne zmeniť čiže jej časovú polohu s tým neurobili nič...
Pritom ju stačí posunúť z Vinohradov smer mesto o 4 min.dozadu alebo dopredu oproti súčasnemu CP.
Pozeral som nový CP linky 7, vie niekto čo sa mení?, lebo tam žiadnu zmenu nevidím. Tajne som dúfal že už túto linku znormálnia, teda bude jazdiť v nejakých zmysluplných časových polohách (keď už sú tam 2xT, 29/30T) aby nevozila vzduch, napr.pred linkou 3. Ale vidím že figu borovičkovú. Na tvorcov el.grafikonov nemám pekných slov. Načo je toto dobré.
jedine, ze v sobotu rano uz ide minimum ludi do prace a odvezu tych z nocnej a v nedelu rano a spat proste idu da sa povedat na prazdno alebo minimum ludi
Bolo to napisane este par rokov dozadu v ramci vypravy a nasadenia vozidiel v dpb dokumentoch. 2017 urcite, ked sa obstaravalo 32 ks klbakov nb18. Capacity boli uvadzane papierovo s kapacitou 130 ludi, nb18 resp iny klbak 110.
Subjektivne vyhodnocovacie kriteria su najvacsie zlo. Nakup busov ma mat jasne definovane kvalitativne parametre toho co sa obstarava. A potom v ramci toho co ich splna nech kludne rozhodne cena - klucom je aby nic nekvalitne nebolo pripustene PODMIENKAMI tendra, nie az znevyhodnene hodnotiacimi kriteriami.
Niekto by to mal tym hore povedat, neviem, co oni vobec vedia, ze nejaky Capacity L vobec existuje a dokonca sa vyraba aj v 5-dverovom prevedeni ako SORy.
Dúfam, chcem veriť, že sa veci konečne začnú meniť k lepšiemu, resp. k rozumným rozhodnutiam. Nákup autobusov by mal mať aj kvalitatívne kritériá a nie len cenu a nekvalitu a spriatelenú firmu...
Vallo ma v Plane Bratislava 2klbaky na 201. A tie Capacity L tu by mali byt hned. V rozpocte BA ci len navrhu je uvedenych tusim 13mil. na nove busy, radsej pobrat 30ks Capacity ako 40 NB18.
Suhlasim. Stale viac ludi vyuziva MHD a ked zacne platit parkovacia politika, tak ich pocet este stupne. Preto by sa mali nakupit autobusy Capacity L, dvojklbove trolejbusy (aspon na linku 202, ked sa obnovi jej povodna trasa, ktora ide prevazne po hlavnych dvojpruhovych cestach bez prudkych odbocovani, dvojklbove trolejbusy by nemali mat problem) a minimalne 45 metrove elektricky.
OK. Papierovo asi vysli nejake odchody plnsie ,ale tento system nasadzovania roznych dlzok vozidiel na linku nie je vhodny. Ine je to ked mame kopu Capacity rozbitych a su potom standardne klbaky NB18 na 68,83,98.
Infinity