Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Infinity #166325:
OK. Papierovo asi vysli nejake odchody plnsie ,ale tento system nasadzovania roznych dlzok vozidiel na linku nie je vhodny. Ine je to ked mame kopu Capacity rozbitych a su potom standardne klbaky NB18 na 68,83,98.
Reply on: Ričard #166326:
To sa nahodou nestretla 50 s 202 face-to-face ako 63 a 201? 😃
Reply on: Petto #166322:
v com nechapes logiku Petto v com zase a ty??? tak hadam na zaciatok jazdili tam vozy s ratanim cestujucich a po vyhodnoteni zisitli ze dve poradia su najviac zatazene teda vlaky a lietadla preto zatial 2 poradia uvazovalo sa aj o celej ale to sa este uvidi..
Reply on: Petto #166322:
Súhlas. Alebo nakúpiť ďalšie Capacity v ideálnom prípade.
Reply on: 810zssk #166321:
Plus non-stop katastrofálne páchnuci bezdomovci, že ráno z Letiska musím ísť 96-kou a prestupovať krížom-krážom na Hlavnú stanicu, ak sa nechcem dogrcať a večer to isté na Letisko.
Reply on: Max #166320:
Tak potom nechapem logiku, ze 2 vozy Capacity budu zobrate z 68 na 61. Mali ich zobrat aspon 6. Alebo ide len o test daneho typu vozidla na linke.
Reply on: Max #166320:
Plus je tam Avion ktory tiez vytvara isty tlak na miesto pre batozinu. Podla mna ta linka je uplne jednoznacne na CapaCity, tam by sa uplatnili vyhody tych vozidiel.
Reply on: Petto #166318:
Veru - cestovanie 61tkou je ako za trest - aj pre vodičov, no najmä pre cestujúcu verejnosť. Tie spoje sú večne plné až narvaté, stačí zopár ľudí po prílete lietadla (a vďaka pomste menom SOR) stačí zopár väčších kufrov a bus je hneď plný. Ak sa k tomu pridajú bratislavské kolóny a neklimatizovaný voz, je to fakt radosť cestovať.
Keby v danej lokalite bola cykloinfraštruktúra, tak tú MHD asi ignorujem.
Reply on: Petto #166318:
Letisko sa chváli rekordnými nárastami vybavených cestujúcich no DPB na to akosi roky nereaguje. Celá zóna Avion generuje omnoho viac cestujúcich ako v minulosti.
Reply on: david1 #166313:
Pre zaciatok by stacilo aj zosuladenie poobednej spicky s 39, obe na 15minut (31 by mala 5/10) . 7,5min na 61 je velmi nerealne podla mna - bo posilnit daco o 100% sa este asi nestalo v DPB - ale som za. Alebo aspon Capacity, ide letiskova sezona a zase kufre budu kade tade v ulickach, na sedadlach v tej hocaj novej SORke 1860+ 🙁
Reply on: TeBeCe #166307:
Je pravda, ze DPB vydava pisomne pokyny svojim zamestnancom zo zahranicia napisane v azbuke?
Vie sa uz co mohlo byt pricinou nestastia?
Na viacerych zastavkovych tabuliach v meste je posunuty cas o 2 hodiny oproti lokalnemu (alebo zobrazuju gmt namiesto cest)
Reply on: Ričard #166301:
Čo sa chcú vyrovnať Brnu?
Reply on: 3pa3ck3 #166312:
Presne tak.
No, len aby sa aj reálne niečo v lete v tej začarovanej Karlovke aj robilo..
Reply on: Petto #166310:
Tam hlavne treba zlepšiť interval a nehrať sa na preklad s L63, ktorý reálne nefunguje. Sedlo aspoň na 10 min a poobedná špička na 7,5 min.
Reply on: N/A #166311:
Prázdniny. A čo som čítal, tak prázdninová výprava sa nemenila, keďže cez leto sa aj tak očakáva(la) výluka v Karlovej Vsi a úplné prekopanie cestovného poriadku
Co sa stalo ze dnes 29T na 6?
Reply on: marek1978 #166309:
To je co za nezmysel ? Sak nech bere Petrzalka vsetky celodenky 61 💀 Prip. aj poobedne poradia na spicke , Capacity tam treba jak sol.
Reply on: Jadran #166308:
Aj nejake 2 poradia L61 by mala zobrat Petrzka s MBCC na miesto 2 poradi L68. Ale neviem odkedy to ma platit.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.