Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #165873:
včera v noci sa to robilo či stihli všetko je otázne
Reply on: TeBeCe #165873:
Trolejbusy vyzerajú byť OK, videl som len #2045 z X72, kde nešiel predný.
Podľa všetkého má #4926 obnovenú reklamu na Prima banku, aj keď v rovnakom vyhotovení.
Transparenty uz dnes funguju?
T3P 7787+7788 preradili do vozovne Krasňany? Keďže dnes je na 8/1.
Reply on: Mike #165868:
Ja sa obávam, že dôvodom toho, že to celé odkrútil záložák, bolo práve to, že sedavá záloha nebola - stále obvyklejšia situácia. Kedysi to mohol výpravca zalepiť brigádnikmi VPČ - z kancelárií, z dielne, z autoškoly a aj VPP - študenti, ktorí práve nemali prednášky ani skúšky, taxikári, ktorí si doobeda, keď zdochol pes, radi zajazdili... Potom nastal postoj "menejcenných brigádnikov nepotrebujeme" a dnes už "z voľného" nejazdia ani dielenskí, ani výpravcovia sami, ani kancelárski.
Reply on: Mike #165868:
Sedavá záloha nebola k dispozícii.
Reply on: S499.1023 #165867:
Lenže dielňa by aj doviezla a vymenila, ale čo z toho, keď vodič nemá papiere na Škodovky ani na T3P? O stiahnutí vypravených ZV z trate rozhoduje dispečing, ak bol nástup 5.45, tak už ZV neboli doma, čiže ak boli vypravené, už si to výpravňa nemohla operatívne zmanažovať.
Reply on: S499.1023 #165867:
Tiež si myslím, že prvé kolo - dve mohol odjazdiť krasňanský (teda asi ružinovský?) ZV K2S a potom mohla ísť nejaká sedavá záloha z Juráku aj so škodovkou, neverím že by sa nikto taký na Juráku nenašiel.
Reply on: Petto #165861:
Ak nemá vodič záložáku papiere na Schadewagen, je to hanba DPB. Inak sa to vedelo riešiť už za "mojich čias" - dielňa priviezla vozidlo na konečnú alebo dokonca aj na trať a tam vymenila.
Problém je hlavne za pripojením z diaľnice, tam by pomohlo dať zábrany, aby sa dalo zaradiť až v priestore zastávky Ríbezľová, snáď to niekoho napadne.
Z karlovej vsi do mesta elektricky momentalne s 20-minutovym meskanim, volakde bol prestoj.
Reply on: TeBeCe #165862:
17.20 bolo zdržanie len pár minút, policajti fyzicky vyháňali na 3 miestach autá z bus pruhu 🙂
Reply on: S499.1023 #165860:
Tak ako píše Petto. Žiaľ...
Aktualne na Gagarinovej smer Cilizska zdrzanie trolejbusov 201 a 202 okolo 25 minut..
Reply on: S499.1023 #165860:
Zeby zalozak je z Krasnan a ta nedisponuje tym NP vozidlom ? Kto vie ci aj dotycny sofer na K2S ma aj papiere na NP elinu. Toš realita DPB. Robit z komara somara.
Reply on: Jadran #165857:
A prečo teda vodič ZV neobdržal vozidlo, ktoré sem patrí? Bolo by to príliš zložité?
Reply on: Jadran #165857:
Ďakujem za vysvetlenie, ale:
1. Neviem prečo urážaš. Dalo sa to povedať aj slušnejšie. Ja problém nemám nastúpiť ani do vysokopodlažnej električky, ale pre iných (dôchodcov, vozičkárov to problém byť môže. A neviem či by sa ti páčio, keby 9 hodín jazdilo napr. na 68 povedzme vozidlo 3549. Toto je to isté. Alebo keď pred pár rokmi v jeden deň na 210 najprv niekoľko hodín na jednom poradí nejazdilo nič a potom tam bol poslaný klasický treolejbus, ktorý mohol jazdiť len čas trasy linky.
2. DP nemá pre takéto prípady pripravených aj náhradných vodičov? To už sa pýtam. Sú len náhradné vozidlá? DP by mal byť pripravený aj na takú alternatívu, že vodičovi príde zle, zomrie počas služby alebo sa zraní a nemôže pokračovať.
3. Ale aj napriek bodu 2: sú predsa 3 záložné nízkopodlažné vozidlá. Prečo neprišlo k výmene takejto. Ak DP vedel že je to niekoľko hodinová záležitosť, po čase tam mal poslať záložné nízkopodôažné vozidlo. Takto sa porušili hneď 2 pravidlá pre linku 9: Namiesto nízkopodlažnej električky alebo súpravy jazdila krátka K2S a nemiesto garantovaného nízkopodlažného vozidla vysokopodlažné. A to v poriadku nie je, ak to trvá 9 hodín.
Reply on: Jadran #165857:
To je všetko pravda, ale problém Bratislavy je to, že "garantovaný" nie je vždy garantovaný NP spoj. Záložné vozy by mali byť aj NP alebo len NP, aby mohli zaskočiť za garantovaný NP spoj. Ale v Bratislave sa to berie, že záloha môže byť hocičo. V Prahe niečo také nie je. Garantovanosť je totiž o tom - že vždy. V Prahe kedysi existovala aj kategória negarantovaný NP spoj, t.j. keď sa zadarí, je NP, keď nie, je to bez záruky. Ale garantovaný MUSÍ byť NP, inak to nie je garancia.
Reply on: juraj76 #165856:
Na L9/12 vodička hlásila nevoľnosť pri nástupe do služby, čiže jej služba je hradená záložným vozidlom (pre tvoju informáciu - K2S, a nie K2, toto by si mal ovládať, ak sa chceš hrať na Šalamúna), toto ti postačí ako vysvetlenie. Čiže sklidni hormon, vysokopodlažnú kačicu tam budeš mať až do 15:32, môžeš ísť plačkať niekde inde. Ty katalóg vozidiel.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.