Na Račianskej je to však zúfalé vďaka návratu ludí naspäť do MHD čomu pomohli výrazne zápchy i a staniciam Vinohrady a Predmestie . Aj Slovak Lines sa vyprázdňuje už v Rači.
Ten 4 min. int tam nebol zavedený na parádu. Od Gardy si sa nevedel natlačiť do žiadnej linky nieto , len do jednej ako píšeš pri L9.
Včera to bol , len výkrik vo výprave dnes zase už len tri súpravy na L7.
Poobede kludne nech sú kačky pri tomto úžasnom CP.
Tie kačicové spoje aj o pätnástej sú spôsobené iným prevádzkovým režimom linky 6, ktorá začína od 15. hodiny a premáva zbytočne až do 21. hodiny. Tým pádom sa kačice v KV napájajú z linky 9 na linku 6 až po výjazde delených deviatiek z JD.
Praktické skúsenosti počas dvoch mesiacov ukázali, že nie je dobrým riešením, ak v pravidelnom dvojminútovom intervale premávajú už z Rače za sebou vozidlá rôznej dĺžky, rôznej kapacity a s rozdielnym počtom dverí. Račianska radiála má oproti ostatným radiálam tú nevýhodu, že má najväčší počet svetelne riadených križovatiek (11), Karloveská radiála má pre porovnanie 8, Vajnorská 7, Ružinovská 4, Hlavná stanica 3, Petržalská radiála má 2. To taktiež vplýva na vzájomné dobiehanie sa spojov a nepravidelnosť dopravy.
omg123