Nielen výpravu, ale aj keď som videl 208mičku s 3 ľuďmi vnútri, v kolóne uprostred medzi dvomi 202kami a dvomi 212tkami (všetky minimálne so 40 ľuďmi ...)
Tak si zoberme, že budú nevypravené 4 služby. Budeš mať dieru 20 minút v prípade 210, 14-15 minút v prípade 201 a 14-15 pri 209. V prípade zastávok NÚSCH a NOÚ to však bude 30 minút. A samozrejme 30 minút na 208 ak vezmeme to, že jeden nevypravený spoj by sme tam nechali. Mne sa to nezdá ako lepšie riešenie, ale budiž. Každý môže mať na to iný pohľad ? .
Okrem toho, navrhoval si linky ako 201, 209 a 210. Tak 209 má dve rôzne konečné a z odchody z každej z nich každých 15 minút, takže tam by si ľuďom skomplikoval cestovanie rovnako. A linka 210 má interval 10 minút, tam by možno výpadok sposobil menšiu škodu vzhľadom na alternatívne spojenia, ale stále mi tá linka príde dôležitejšia ako 208.
Ja ťa rozumiem, ale stále to nemení môj názor v tom, že linka 208 je v súčasnosti najmenej potrebná. V úseku Hodžovo nám. - Miletičova je doprava zabezpečená dostatočne vďaka 202 a 212, plus linka X72 má rovnaký, 15 minútový interval. Stačia informácie na zastávkach o dočasnom zrušení a cestujúci aspoň budú vedieť, že spoj nepríde (teraz niekedy čakajú zbytočne lebo nevedia ktorý spoj pôjde a ktorý nie). Schválne, keby sme si spravili anketu že "Spôsobilo by vám dočasné zrušenie linky 208 výrazné zhoršenie cestovania?" tak som zvedavý že koľko ľudí by odpovedalo "áno".
Samozrejme že tie linky dôležitejšie sú. Ale vypadnutie jedného spoja raz za 2 hodiny na linke čo chodí po 7 minútach spôsobí oveľa menšiu škodu ako keď zrušíš polovicu spojov na linke s intervalom 15 minút.
Nemyslím si, že by to bolo lepšie. Tieto linky sú dôležitejšie ako 208. Skôr by sa mohol prispôsobiť interval niektorých liniek aktuálnemu stavu. Keby sa aj niekde zredukoval interval, stále lepšie ako náhodné výpadky spojov. Ale súhlasím s dočasným zrušením linky 208. Šulekova je do 5 min. chôdze od zastávky Kozia a na Mliekárenskú sa môže potiahnuť X72 (nevidím dôvod, prečo by to nešlo)... Ďalšia vec sú rozkopané Nivy a s tým spojená obchádzka, ráno sa bežne stáva že idú po sebe dve či tri 212 a potom aj 15 minút nič. Linka 202 je nešťastná tiež, keďže na Hodžko príde zmeškaná aj 20 minút a potom mešká aj opačným smerom. Keďže každý spoj má iné meškanie, dochádza k nepravidelnému intervalu. Ale tam sa to nedá inak vyriešiť. Možno tak predĺžiť na Šulekovu a pridať cca dva vozy (namiesto zrušenej 208) a plus nejakých 10 min. na Šulekovej. Neviem...
Tu 201 si dufam nemyslel vazne, lebo si tu koledujes o pruser. 208 ma taky subeh s 202 a 212 a x72 ze neviem naco vobec jazdi. Teda viem, musia jazdit eufondove tbusy aj za cenu zbytocnosti.
Mňa najmä prekvapuje že si stále vyberajú 208. Nebolo by lepšie nevypraviť po jednom poradí povedzme na 201, 209 a 210, než zrušiť polovicu linky s 15-minútovým intervalom?
Ďakujem za odpoveď, ale 'otvára sa mi pri nej nožík vo vrecku'.
To snáď robia pre to, aby dokázali, aký skvelý nápad to bol naposledy kupovať sóla miesto kĺbov. Tá odstavená kopa BN10.5 a Tedomov (hoci vcelku zúbožených, ale minimálne časť potenciálne prevádzky schopných) nikomu nevadí, pošlime kinderko. Akože chápem, že na L99 to až na výnimočné situácie stačí, ale nejazdilo iba tam.
Rovnako ako odstavenie kĺbových fujfuj vysokopodlažných trolejbusov je v poriadku, radšej namiesto nich (a nie na špičkové poradia) vypravíme sóla alebo nech si cestujúci počkajú. Však v sedle to stačí a v špičke si aspoň ľudia budú bližší. Pri autobusoch a električkách je kombinácia vysoko a nízkopodlažných vozidiel na linke v poriadku, ale pri trolejbusoch nemožné. Ahaa, zabudol som, najmä v zime je určite klimatizácia zásadnou prekážkou a na Kramáre alebo Dlhé diely je oveľa dôležitejšia ako dve hnané nápravy.
O kačiciach namiesto odpredaných T3 sa už ani nezmieňujem, načo si v piatok večer kaziť náladu. ?
810zssk