Nehovoriac o tom, ze by to chcelo aspon 1-2 slucky/stopy v meste aby sa mohli v pripade mimoriadnych udalosti trolejbusy niekde otacat (napriklad Kollarovo namestie, prave odbocenie z Legionarskej na Sancovu na Racianskom myte, prave odbocenie zo Zilinskej na Sancovu a dvojita stopa na Karpatsku s moznym mini obratiskom pre aspon kratke trolejbusy tu https://goo.gl/SFMaky v pripade MU)
Inak co take branilo (okrem 64) operativne presmerovat 201, 204, 209 a 212 na nahradne konecne, nech aspon v casti trati funguje nejaka doprava, aj ked bez CP a info tabul?
Napriklad 201 po Jelacicovu a hned spat + 204 a 209 docasne spojit do spolocnej linky Radiova - Cvernovka - Mliekarenska + 212 po Hodzovo? Dobra polovica tych trolejbusov urcite uviazla, takze by tie docasne konecne ani neboli preplnene.
Prečo je tam mínuska? Veď je to fakt, pokiaľ aj boli kačice niekedy na e-4, tak vždy boli vypravované z Krasňan. Keď ešte boli na JD, tak zasa nie na e-4 (okrem prototypu 309 do r. 1971), ale na e-3. Chápem plusky/mínusky, keď ide o názor. Ale keď ide o fakty, je to emočne neutrálne. Môžeme sa baviť o tom, či nám dážď teraz vyhovuje alebo nie, ale nemôžeme sa baviť o tom, či t.č. prší alebo neprší. Lebo to je skrátka fakt (u mňa napr. teraz neprší).
Nerozumiem, Igor, o čom sa teda bavíme? Ja som len opravil tvrdenie, že kačice na Juráku nikdy neboli. Obaja vieme, že tam boli a dajme tomu, že to bol z hľadiska "mileniálovej" generácie pravek.
Zverejňujte, prosím, len overené informácie. Pe67 - žil si vtedy, keď kačice podľa Teba neboli na Juráku? Ak nie, tak si najprv zisti, kedy boli kachny dodané a kedy bola otvorená vozovňa Krasňany. Jasne ti z toho vyplynie, že nielen prototyp 309 (ktorý jediný jazdil na e-4), ale aj celá séria 310-329 z konca roku 1971 musela byť garážovaná na JD. Krasňany vtedy jednoducho neboli. A keďže na Juráku nebola dostatočne dlhá montážna jama, chodili na PÚ na Martanovičovu. Jasné? A po sprevádzkovaní celej série boli inheď nasadené na e-3! A vypravované tam boli z Juráku, keďže Krasňany ešte neboli hotové. Kačice na e-4 jazdili (okrem výluky, keď bol odrezaný JD a na skrátenú e-4 po Vazovovu boli nasadzované kačice) už len v 1. polovici 80. rokov, po otvorení tunela (kade jazdili e-1,5,9), keď e-4 zostala jedinou linkou na nábreží do KV. Vtedy tam JD začal vypravovať 4 dvojice (začali sa spájať aj staré T3 radu 75xx) a zvyšok 7 kačíc Krasňany. Howgh!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Viliam22