Dobrý večer,
som rád, že sa potešíte odpovedi, ale ja Vás asi sklamem?
Táto stránka nie je stránkou dopravcu, teda DPB a.s. Skúste sa obrátiť na mail vnutorna.kontrola@dpb.sk oficiálnou stránkou dopravcu je www.dpb.sk
Dobryden, dost ma trapi ze v poobednych hodinach od druhej do stvrtej je vypravovanie linky c.32 z hlavnej stanice nespolahlive.Je to ozaj loteria ci pojde, alebo nepojde.casto ju elektronicke tabule ukazuju, ze sa blizi (k SAV) a potom to zmizne a 32ka nikde.Nic ine zial zo stanice do karlovky nepremava. Prosim vas o vysvetlenie a napravu, platim drahe cestovne, detom jednorazove listky a nakoniec by som usetrila keby som si vzala autom alebo 5 eurovym taxikom.
Chcem sa tiez opytat co dnes sposobilo, ze po nabrezi nesli elektricky 4,6 okolo tretej hodiny? Cakala som aj s detmi, doslova sme sa varili na zastavke a nic.45min neslo nic.ani nahradny bus.Dakujem a potesim sa vasej odpovedi.
L32 je uz celogarantovana NP ale stale su na 32/8 vypravovane šerble Karosy. To nema poobede Jurak volne vozidla na nejaku poobednu spicku ci uz SU15 alebo NB18 ?
Rada by som sa spýtala, z akého dôvodu dnes vôbec nešli linka č. 91 a č. 191 zo zastávky Jasovská smer Most SNP v čase od 14:25 do 14:40, neprišiel ani spoj o 14:25 ani spoj o 14:35.
PREPRAVNÝ PORIADOK INTEGROVANÉHO DOPRAVNÉHO SYSTÉMU V BRATISLAVSKOM KRAJI
Článok A.4 Práva a povinnosti dopravcu
A.4.1
j) na požiadanie cestujúceho potvrdiť dĺžku meškania spoja, ak spoj meškal viac
ako 20 minút, alebo vydať potvrdenie, ak spoj nešiel vôbec,
volod