Porovnaj si bratislavskú 7927/28 a 7953/54 napríklad. Plus má Pražák iné kuplovačky, iný infosystém, iné prekáblovanie, iné sedačky etc. (to sa dá samozrejme všetko vyťažiť za 7927 ale zadarmo to nie je). O bratislavských T6 sa asi nie celkom neoprávnene hovorí, že fungujú lůen v tých dvojiciach, ako sú pevne dané a teraz si predstav zase niečo nové.
zrejme od včera začala oprava povrchu zastávky žst. Petržalka na Panónskej ceste v smere na most SNP, ja hovorím že KONEČNE......také dve diery čo tam boli, už tam ani vodiči nechceli zastavovať ani sa im nedivím, na zastávke Košická na Prievozskej v smere von z mesta prebieha umývanie skiel zastávky
V prvom rade má byť tlačenie súpravy sprevádzané dispečermi, ktorí zaisťujú voľnú cestu. V druhom rade majú vodiči tlačenej a tlačiacej súpravy spolu komunikovať prenosnými vysielačkami (alebo im má dispečing otvoriť generálnu voľbu. V treťom rade má tlačenie predpísané nejaké parametre (nespomeniem si teraz presne ale tuším Vmax = 20 km/h). Vo štvrtom rade by som povedal, že električka išla po hlavnej a autobusár vychádzal z už zrušeného predpisu, že na zastávke zastaví každý vlak, vrátane služobných a manipulačných jázd.
Mischo1