tuší niekto ako bude najbližšie 3 mesiace vedená doprava od Rajky do Petržalky namiesto Os vlakov dopravcu GySEV? Od zajtra má začať totiž 3 mesačná nepretržitá výluka trate Hegyeshalom-Rajka. Idú opravovať most pred Hegyeshalomom, kde je zavedená rýchlosť 5 km/h pre jeho už takmer kritický stav. Budú zavedené autobusy? Tuší niekto?
No ešte som hľadal skôr než som toto odoslal....a našiel som toto:
Železničný manažér infraštruktúry GYSEV nás informovali o plánovanej výluke na trati Hegyeshalom – Rajka. Na uvedenej trati bude prebiehať oprava mosta v plánovanom termíne od 7,30 hodiny dňa 30.07.2018, nepretržite do 24,00 hodiny dňa 28.10.2018. Osobná doprava v úseku Bratislava-Petržalka – Rusovce – Rajka nebude obmedzovaná, v úseku Rajka – Hegyeshalom bude zabezpečená náhradnou autobusovou dopravou. Nákladná doprava je presmerovaná v rámci platnej zmeny GVD.
Náklady teda cez Komárno-Komárom ale kde budú motoráky jazdiace medzi Pta a Rajkou tankovať naftu za tie 3 mesiace kedže budú "odrezané" od siete MÁV? Možno budú chodiť do depa Ba hlavné jedine.....
No ešte som hľadal skôr než som toto odoslal....a našiel som toto:
Železničný manažér infraštruktúry GYSEV nás informovali o plánovanej výluke na trati Hegyeshalom – Rajka. Na uvedenej trati bude prebiehať oprava mosta v plánovanom termíne od 7,30 hodiny dňa 30.07.2018, nepretržite do 24,00 hodiny dňa 28.10.2018. Osobná doprava v úseku Bratislava-Petržalka – Rusovce – Rajka nebude obmedzovaná, v úseku Rajka – Hegyeshalom bude zabezpečená náhradnou autobusovou dopravou. Nákladná doprava je presmerovaná v rámci platnej zmeny GVD.
Náklady teda cez Komárno-Komárom ale kde budú motoráky jazdiace medzi Pta a Rajkou tankovať naftu za tie 3 mesiace kedže budú "odrezané" od siete MÁV? Možno budú chodiť do depa Ba hlavné jedine.....
mathre
Netvrdím, že nechať všetky vozy, ale zopár napríklad po 2-3 z každého nechať mohli. A áno viem, že platíš poistky, daň z vozidla a podobne ale nemyslím si že tie náklady sú tak vysoké aby prevýšili zvýšenú spotrebu klbových vozov oproti 12 metrovým. A to sa nebavíme o prípade raz do roka. Lebo v tom civilizovanom svete to funguje trošku inak čo sa týka údržby a starostlivosti o vozidlá. My sme bohužiaľ na Slovensku a obzvlášť v Bratislave, kde nič také nie je.
Stačí si porovnať stav prvosériový Soriek u vás oproti tak isto starým v Prahe a je vidieť dosť veľký rozdiel a to netreba ani vidieť do útrob motorovej časti a podobne.
Momentálne som vo Viedni a tu sa nehambia jazdiť s 10ročnými MANmi na CNG pohon ale sú v takom stave, že Bratislavské Urbany sa môžu oproti nim schovať.
A tie čo vyradili odkúpil Blaguss a jazdí s nimi linky MHD ktoré má v pôsobnosti, lebo o tie vozy bolo tak starané, že im nič nechýba.