Neboj nebude. Iba raz myslím, že budeš ochotný si postáť 90 min. v kolóne. Dnes už bola Račianska lepšie prejazdná. Nestálo sa už od vstupu do BA pri BEZke. Začalo to pod Barónkou.
no v kazdom pripade zuzenie v kombinacii s nepremavanim elektriciek a takmer s istotou aj s nizsou kapacitou a spolahlivostou nahradnej dopravy povedie len k tomu ze do toho zuzenia sa bude tlacit este viac aut... ked uz stat v zapche, tak aspon nie na jednej nohe a aj to nie svojej
Ono sa v železničnej prevádzke totižto aj v bezvýlukovom stave jazdí tzv. proti správnemu smeru, koľajové spojky "proste sú", výhybky sú závorované, uzamykané a dohliadané, takže to nie je až tak úplne porovnateľné.
V minulosti bola menšia premávka čiže aj zúženie , ktoré vtedy tiež bolo nemalo taký vplyv na dopravu. No hlavne jazdili električky. Aj keď nepravidelne..
tak v minulosti sa robili aj zvrhlosti s vybudovanim docasnej trate v jazdnom pruhu na ceste... aj ked to zas musi dost zasadne predrazit rekonstrukciu...
a inac velkost rekonstrukcie a nielen zvrsku - ZSR robia kompletnu rekonstrukciu na trati 120 (BA-ZA), ale nevsimol som si zeby na cas dlshi ako mozno par hodin dovolili odstavit komplet trasu...
Určite si to mnohí budú skracovať aj cez Staré Grunty čiže aj prípadné posilnenie L139 by asi nemalo zmysel . IAD pôjde aj cez Dúbravku ako teraz Račania vo veľkom cez Rendez a Vajnory.
Opravovať postupne a nechať to premávať jednokoľajne som navrhoval aj ja. No vraj to nepôjde pre veľkosť rekonštrukcie a nielen zvršku trate.
budu vyzerat este horsie, pretoze nebudes mat moznost pouzit elektricku ani to nejak rozumne obist... v pripade oprav v raci sa vydala cast aut cez vajnory a dalsia cast je odparkovana a ti co nimi prisli sedia v elektricke....
inac volakedy ked sa robili taketo opravy tak sa casto robilo take ze sa zachovala jednokolajna prevadzka s vyhybnami, ma to sice velke kapacitne obmedzenia a komplikuje to aj trochu stavebnu cinnost, ale stale by to bolo lepsie ako statie na ceste v zapche, preco sa od takehoto riesenia upustilo ?
Ináč takto nejak budú vyzerať zápchy v Karlovke počas rekonštrukcie resp. modernizácie
električkovej trate. Tiež bude všetko stiahnuté do jedného pruhu.
Ďakujem. To že opravujú Račiansku mi potom neskôr doplo a všetko to vysvetľuje, len to bol zaujímavý pohľad na stojace autá v týchto končinách ?. Pod nadjazdom by sa síce vyhla kolónam, ale aj obývanej oblasti a naviac dnes by jej aj tak zrejme dlho trvalo kým by sa pri ravene dostala na hlavnú, v opačnom smere dnes bola viac áut ako vo Vajnoroch..... Riziko podjazdu je, že cesta je úzka, a autom by sa vyhla ale dva autobusy asi už ťažšie, takisto tam zo zastávky nevedie chodník a schody sú za kríkmi schované.
3533