A pristup dispecingu excelentny. O 8:35 vyzva vodicom elektriciek, ze pri nemocnici stoji doprava, tak nech pocitaju so zdrzanim, ziadny odklon, ziadne informujte cestujucich dopredu...
V iných mestách funguje lepšie dispečing. U nás sa tie ZV na konečných uživia dobre počas mimoriadností / výpadkov, kedy na konečnú nepríde už žiadne vozidlo, tak často sa pošle ten ZV ako posledný z konečnej po miesto prerušenia premávky. Inokedy zasa hradí po obnovení premávky to poradie, ktoré sa najťažšie / najneskôr napojí na svoj CP.
Plus samozrejme je to vhodné aj na hradenie bežných porúch, alebo vozov po mimoriadnostiach, ale to je mám pocit v menšej miere.
A okrem toho v Brne (a čo som videl aj v Plzni) vedia akýkoľvek výpadok čo i len jedného poradia eliny nahradiť záložným autobusom, ktorý sa napojí buď operatívne v centre, alebo na konečnej pri radiále. A síce taký autobusový ZV, ktorý ide v Brne popri trase e-8 (či už v Líšni alebo St. Lískovci) pôsobí celkom komicky (teda zastavuje v princípe iba na výstup), v centre obslúži všetky strategické zastávky a spred Hl. Nádraží ide z toho istého nástupišťa ako šalina.
U nás by tiež museli hradiť aj výpadok jedného poradia na el. linke busy a museli by ísť napr. po Obchodnej a cez tunel. (a cez Starý most). Vtedy by som bol kľudne za, nech sa zrušia električkové ZV na konečných (aj vo vozovniach) a ostali by iba nejaké sedavé zálohy na výpravniach.
Je rozdiel v podariť sa vypraviť a chcieť vypraviť. 33/40 je úplne v pohode aj s rezervou pre ÚD. Ja osobne by som však ešte 3 ks T3P preradil do KR a bolo by to 33/43. Pokiaľ ide o ZV, to by som riešil ako v iných mestách formou zálohy vo vozovni, ktorá by vyvážala vozidlá na trať, a tá by bola tvorená z aktuálne voľných vozov vo vozovni. Takže 33/43 TT (KR), 19/25 alebo 26 K2 (KR) a 49/65 (TR) je podľa mňa reálne a zabezpečiteľné aj s rezervou na 7,5.
Nerozpadáva sa kvalitný český výrobok najmä kvôli tomu, že jazdí po kvalitnom slovenskom zvršku a že Schadefabrika v snahe vyhovieť nezmyselnému zadaniu pristúpila na nezmyselnú koncepciu "Combino Düsseldorf"?
29/30T ale nejazdia kvôli tomu, že sú kvalitným výrobkom z českej fabriky Škoda, ktorý sa po dvoch rokoch rozpadáva. Čo sa týka kačíc na 9 v špičke, tam je to kvôli hlúpo urobenému CP 6+9, keďže je príkaz, že na linku 6 majú byť vypravované kačice (9/3 a 9/4 nejazdia okrem jedného spoja poobede na linke 6, ale bohužiaľ 9/10 ráno áno a poobede nie a 9/14 naopak).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mike
Plus samozrejme je to vhodné aj na hradenie bežných porúch, alebo vozov po mimoriadnostiach, ale to je mám pocit v menšej miere.
A okrem toho v Brne (a čo som videl aj v Plzni) vedia akýkoľvek výpadok čo i len jedného poradia eliny nahradiť záložným autobusom, ktorý sa napojí buď operatívne v centre, alebo na konečnej pri radiále. A síce taký autobusový ZV, ktorý ide v Brne popri trase e-8 (či už v Líšni alebo St. Lískovci) pôsobí celkom komicky (teda zastavuje v princípe iba na výstup), v centre obslúži všetky strategické zastávky a spred Hl. Nádraží ide z toho istého nástupišťa ako šalina.
U nás by tiež museli hradiť aj výpadok jedného poradia na el. linke busy a museli by ísť napr. po Obchodnej a cez tunel. (a cez Starý most). Vtedy by som bol kľudne za, nech sa zrušia električkové ZV na konečných (aj vo vozovniach) a ostali by iba nejaké sedavé zálohy na výpravniach.