dnes boli o 6:30 zasucha pod Kramarmi odhrnace... robili co mohli a viac pripraveny byt nemohli... DPB by mal tiez pripravit postup pri varovani SHMU...
Pod krízovým plánom si predstavujem nasledujúce kroky:
1) zhromaždí sa archív mimoriadnych udalostí za posledných 5 alebo 10 rokov,
2) z relatívne pravidelne opakujúcich sa mimoriadností (sneženie, povodne, nehodové a kritické miesta na dráhe) sa urobí zoznam,
3) riadky zoznamu sa znároznia na mape,
4) pre každú mimoriadnu udalosť alebo ich zhluk sa vypracuje alternatívne linkové vedenie, ktoré sa nahrá do palubných počítačov a (buďme ambiciózni a majme chuť sa zlepšovať) akustického hlásenia,
5) zoznam sa zašle magistrátu s požiadavkou o riešenie v podobe prehodnotenia priorizácie investičných aktivít (tam, kde to dáva zmysel).
njn, zablokovanie stanice by som bral ako nepredvidatelne... ale zablokovanie Kramarov pre klby je ocividne pravidlo pri I. st varovania SHMU... idealne by bolo este napr. posilnit 211 a 32, alebo 32 po Patronku, a aj informovat ludi, ze takto to bude vyzerat za snehu...
Ak nevies prejst po Prazskej (ani smer Kramare ani smer Hrobustov) tak tam nie je velmi nad cim rozmyslat. Co ide od Sancovej otacat na stanici, co ide od Stefanikovej otacat na Hodzku. Samozrejme ked sa zablokuje aj stanica uz je to tazsie, ale to sa stalo az o par hodin neskor.
na krizovy manazment treba plan...
ma ho DPB?:/
ocividne 211 a 32 zvladq Kramare, tak ono sa tazko improvizuje, lepsie sa pripravit, a len sa vyhlasi kod sneh-kramare a bude kazdy vediet co ma robit... napr. ziadne klby na Kramare, lenze kam potom... to je lepsie ked sa to naplanuje dopredu a kazdy vie co ma robit... tento stav s prehliadkou trolejbusov na Prazskej nie je idealny, lepsie by asi bolo aj rano ich nechat vo vozovni:(
Tipujem že obišla neprejazdnú rampu z nábrežia na Staromestskú cez Dostojevského Rad a Karadžičovu. Alebo ak je rampa už prejazdná, tak vodič nechcel riskovať ?
peterjann