Ono zase čo som počul od bývalého kolegu (už jazdí v BEÚSe),tak 10,5m SORky sú dosť zlé (to čo spomínal Mike),takže možno to nebola až tak veľká vina vodiča,ale vylágrovaného vozidla...Nechcem si nikoho zastávať,ale sám viem,čo je jazdiť na ,,cukríku"a na totálnej haraburde,ktorá by si zaslúžila buď poriadny servís jak sa patrí alebo rovno vrakovisko ? a ďalšia vec je aj to,aký máš deň...Mne osobne nerobí problém plynulé jazdenie (rozbiehanie,brzdenie, a plynulé kvaltovanie),ale mám tiež svoje chviľky,kedy mi trochu "ujde" a zle uvoľním spojku,silnejšie šľapnem na brzdu alebo prudšie zalomím volantom pri odbočovaní...Vozím tiež ľudí a snažím sa jazdiť plynule a bezpečne lenže po tretej 12ke za sebou si vieš predstaviť jak sa mi darí...A šoférovanie nie je jediná moja pracovná náplň (zdvíham,prekladám,nosím,píšem,telefonujem a riešim problémy,takže pracujem aj hlavou)...
Jazdný štýl nekomentujem, jednak je to každého subj. názor, jednak ak bol príliš nebezpečný, mohol si s kľudom angličana okamžite volať na dispečing (osobne som tak v živote spravil asi dva razy) a jednak neviem, či tak išiel celú jazdu, alebo len občas, ... , to už je na tvojom posúdení, neviem, nebol som v danom spoji.
Ovšem, čo sa týka zastavovania druhými dverami pri označníku, toto viem pochopiť v daných končinách a predpokladám, že dôvod poznáš.
na Špitálskej oproti Medickej záhrade pred chvíľou zastavil kamión s koľajnicami, ďalšie koľajnice sú už položené na betónovom podklade (ráno ešte neboli) v úseku od križovatky 29. augusta - Špitálska až po cca. Americké nám., uzávera bola od 16.10. dnes máme 26.10 tak za 10 dní celkom pokrok v tomto úseku.....
V soroch bn10,5 (ako aj 9,5) často prevodovka robí hlavne pri brzdení také zázraky, že to vyzerá akoby vodič nevedel jazdiť. Teda že podradí naraz o 2-3 stupne. (Nehovorím, že to bol tento prípad).
Ale zase aby som len nenadaval na L78 myslim ze to bolo vozidlo 2242 ma viezol pan vodic. Nielen ze stihal grafikon v totalnych zapchach elegantnym kluckovanim pomedzi auta semtam aj cez protismer ? ale proste to bola radost sa viezt na zastavkach zastavoval kludne nikto nelietal po autobuse a to mu na jednej zastavku blokovala dodavka.
Jazdil ako dobytok prudke brzdenie na zastavke ze som vyletel zo sedadla a to mam cez 100kg, zastavovanie strednymi dverami pri oznacniku ale to uz je na tejto linke klasika. Pritom prazdne cesty mohol ist pianko, nechapem.
Nie je to zakázané, ale na Šafku v smere do mesta je úzka zastávka a keď je tam plno cestujúcich, tak tí majú problém predrať sa k druhému vozu. Ale troška empatie by nezaškodilo a tým, čo si chcú prestúpiť, by nebolo na škodu otvoriť dvere a umožniť prestup.
Z električky do električky sa prestupovať nedá, je to zakázané, kvôli jednej nehode čo bola na zastávke! Ak ma pamäť neklame. Už sa mi však stalo, že vodič na druhom vozidle otvoril dvere ale to skôr na vlastnú zodpovednosť.
Neviete, ci na zastavke Safarikovo nam. - smer do centra - maju vodici zakazane otvarat dvere, pokial ide o druhu elektricku? Bezne sa stava, ze za sebou stoja dve elektricky, ale druha neotvori dvere, a teda sa neda z nej vystupit a chytit napr. elektricku do Petrzalky. Az ked prva odide, druha sa posunie a otvori. Pritom dlzka zastavky umoznuje otvorit dvere aj dvom 29T/30T. Dik.
Vcera vecer po 21:00 bola nejaka posilova doprava? Videl som linku "X" 4924 ako na zastavke Starohajska smer mesto naklada asi 50 studakov. Ta zastavka bola pernamentne do polnoci plna. Dik
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petto