Prievozská v smere do mesta upchatá po celej dĺžke od Bajkalskej už, svätopluková smerom ku Košickej tiež kvôli tej DN, zdržanie aj 15-20 min. hasiči sa práve pokúšajú postaviť sanitku na pneumatiky, prejazd križovatkou Svätopluková-Košická aj na 10x, na križovatke Vazovova-Krížna pracuje pracovná oranžová Karosa DP
Tá L75 bude podľa všetkého presmerovaná na Slanec dlhšie ako jedno poobedie, veď u nás na Kadnárovej je v strede vozovky vykopaná jama a ulica z oboch strán uzavretá ako slepá. Dočasné značenie upozorňuje na jej uzáveru už od križovatky Pekná - Račianska. Na konečnej Kadnárova je dokonca prenosná tabuľa s oznamom o zmene trasy.
Pre znalejších - takýto odklon bol tuším v 2012, vtedy sa prepadla kanalizácia cca 50 m ďalej
? ?
Keďže Lovinského je prejazdná od začiatku výluky iba v smere k Valašskej / Mlynskej Doline, vozy končiace pri Vojenskej (204, 211, 212 ) sa musia chodiť točiť až do mesta a naspäť cez Pražskú a Hroboňovu. (Včera som takto videl jeden "dojazd" z Vojenskej cez Pražskú, Šancovú a Karadžičku s otočkou na Nivách.) Ťažko povedať či je lepšie otočiť sa cez Karadžičku na Nivy a späť, alebo cez Šancovú na Jelačičku a späť ...
A najzaujimavejšie je, že celý "balík" električiek je buď vymakaný a vyšperkovaný, alebo totálne odfláknutý. Krásne viditeľný rukopis dvoch odlišných ľudí.
Rozmýšlam, kde sa musela otočiť 211-ka, aby sa dostala hore na Kramáre - žeby cez Karadžičovu a Nivy? ? Ak sa to nespriechodní, večerný dojazd na Hroboňku okolo Štefánky?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
trolejbus6207
A k tým dojazdom čo dodať, nevyšlo by DPB lacnejšie tie vozy na Hroboňku dotiahnuť? Však toľko jalových vzkm nenajazdia za celý rok... ?