Rozmýšlam, kde sa musela otočiť 211-ka, aby sa dostala hore na Kramáre - žeby cez Karadžičovu a Nivy? ? Ak sa to nespriechodní, večerný dojazd na Hroboňku okolo Štefánky?
Klasika bratislavských grafikonov. "Lákajú" cestujúcich do MHD. Dobre sa tak prestupuje. Utečie vám spoj pred nosom a môžete si vystáť celý interval na zastávke.
Určite išla hneď za L3. Bol to pozostatok vedenia ešte obojsmerne cez Obchodnú na NĽŠ.
2 min pred L5 ti sedí lebo tam bol ráno preklad 3+5min. z Rače aj bez L7.
dnes rano bol vlacik v opacnom poradi, L5 (vcelku plna suprava uz v raci), za nou v zavese prazdna kachna na L17 a za chvilu viac plna ako prazdna skodovka na L3
Ráno pri Metropole na Špitálskej opäť asi 3 kamíóny naložené novými koľajnicami.....a stará Tatra 148 autožeriav ten istý čo pracoval v Petržalke pri stavbe električk. trate Patrik Rynda z ČR.
Prestupny cas sa skracuje aj v smere do mesta (z 8 na 5 minut), kedze skorsia casova poloha N91 sa vyvazuje posunom N93 z Jasovskej o 5 minut skor.
Vnimam to pozitivne, to cakanie na Jasovskej bolo v zime fakt peklo. Ked si pripoje zvladnu odsledovat na N56, verim ze to zvladnu aj Petrzalcania. Bal by som sa len o odchod o 0:55, ked je na Jasovskej aj prestavkujuci voz.. Skoda ze u nas stale nadvaznosti nie su riesene cez PP.
Aj tak si myslim ze najlepsie by bolo spojit N93+N91 do jednej linky a nebabrat sa so setrenim 5 centov na tom ze do Cunova ide solo.
Práve pozerám, že od pondelka sú upravené odchody aj na N91, konečne sú zjednotnené časy odchodov z Čunova (miesto 23:34, 0:39... už každú hodinu :37), ale zároveň sú aj odchody z Jasovskej posunuté o 3 minúty skôr oproti doterajšiemu stavu, čím sa skrátil "vyrovnávací čas" na prestup z N93 z mesta. Tak snáď nebudú problémy typu "N91 nepočkala", keď sa pôjde s meškaním zo stanice...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Vnimam to pozitivne, to cakanie na Jasovskej bolo v zime fakt peklo. Ked si pripoje zvladnu odsledovat na N56, verim ze to zvladnu aj Petrzalcania. Bal by som sa len o odchod o 0:55, ked je na Jasovskej aj prestavkujuci voz.. Skoda ze u nas stale nadvaznosti nie su riesene cez PP.
Aj tak si myslim ze najlepsie by bolo spojit N93+N91 do jednej linky a nebabrat sa so setrenim 5 centov na tom ze do Cunova ide solo.