4211 na zastavke Jungmannova v smere do Petrzalky. Neviem, aka to bola linka (videl som ju len zozadu), ale za zadnym sklom mala uvedenu linku c. 113 To tam musel dat nejaky srandista ...
No zaujimave - na 4207 som si vsimol, ze ze dvojo strednych dveri (teda tie sirsie, resp. nie prve ani posledne) maju nie cisto biele skla, ale take jemne do zelena (ako maju vsetky nove karosy mimo BA :D).
Dnes po 14h vypadlo vozidlo na 90/2, dve kola nic neslo, potom sa objavil 4820.
93/7-4507 vodicka blondynka, no dalsie kolo tam uz bol chlapik...
68/1-4207
Jano> nabuduce, ak bude vonku lepsie pocasie a prave nebude v telke hokej(hlavne ak nebudem spat ), tak sa ti na tu 83 skocim pozriet, len sa mi ozvi!
Zaujimavosti:
od 1. 4. na linke 27 uz len autobusy z 1. kolony ( kedysi 27/1 bol z 3. ), 27/1 uz je celodenny a 27/2 spickovy voz ( bolo to naopak )
Zmena aj na linke 20: 20/1 uz ide az do konca dna, ( koncil o 19:38 h. ), teraz 20/2 konci o 20:18 h. ( mal celodennu ) a posunul sa prichod 20/3 z 19:45 h. na 20:25 h, potom ide na 509 alebo 508, to presne neviem
Nocaky:
z piatka na sobotu na 504 1404 a z nedele na pondelok 1509
zo soboty na nedelu a z nedele na pondelok na 507 2514, vcera 2944 a dnes by to mal byt 2938 ( ak ho nahiodou nenahradi ten 2881 na 83/9 )
vcera na 509 1134, dnes by tam mal byt 1096
Frenky: 1009 mam odfoteny, ale iba z okna, nie z blizky na Saratovskej na linke 20 z leta 2001. Keby si to chcel daj vediet.
Nedela:
- okolo 8:20 h. sa na Racianskej ulici pokazila K2 ( cislo neviem ) na 11/3, prestoj bol cca 15 minut, do vozovne ho odtlacil vozen 7923-24 na linke 5/2
Pondelok:
DOPRAVNA NEHODA:
sa stala o 15. h. na Saratovskej ulici. Autobus na linke 27/1 - 1006 sa chystal odist z konecnej, ale isla okolo pravdepodobne Avia, ktora mu zobrala zrkadlo a bez zavahania odfrcala dalej. Neskor ho nahradil 1101, ten vsak vypadol po 19:30 h., nahradil ho ZV 1804, neskor sa vratil
- 7828 ako ZV na linke 1/6 pred 15. h., nahradil ho ten ktory aj vypadol 7727-28 ( d3k0 diky, to som nevedel)
- 7775-76 vypadol na linke 1/3 pred 19:30 h., nahradil ho ZV 7706, napokon 7757-58, ktory pred 18. h. ukoncil klasicky na linke 1/9
Dnes:
- nebolo vypravenych 7 autobusov a to po dva spoje na linkach 52 a 82 a po jednom na linkach 29, 33 a 56
- pokazeny trolejbus bol na Stromovej po 7:30 h. (RE )
- dopravna nehoda elektricky s autom bola okolo 14. h. na Vajnorskej ul. ( Radio Okey )
- 7715 na linke 1/8 ako Zv pred 9:30 h., nahradil ho 7781-82
- 7795-96 vypadol na linke 1/2 okolo 9:30 h., nahradil ho ZV 7718 a napokon 7823-24
- 7715 ako ZV na linke 4 ( o 14:41 h. pod Novym mostom smer Zlate piesky )
- 2881 ran na linke 83/11, popoludni 2814
- 1101 vypadol popoludni na linke 27/2, na posledne kolo ho nahradil 1131
- 2932 vypadol po 17. h. na linke 83/3, nahradil ho ZV 2881, napokon 2831
- 3024 vypadol na linke 35/1 okolo 19. h., nahradil ho ZV 3050, napokon sa vratil
- 2881 prisiel o 21. h. do Dubravky na niektoru z 83, este presne neviem ak to zistim na buduce dam vediet
na vstupe do parkoviska stoji dispecer a presmeruvava vsetky busy niekam do pekla, pri kotolni stoji taky orangovy marcedes s obrovskym svetlometom, a svieti na baraky, ludom do okien, na parkovisku pre busy je cisterna (co polieva cesty, blika a prehana sa po parkovisku), potom niaka karosa s jednym oknom - ako keby niake stanovisko, ci co) a este niake vany, a este dalej, tam uz zle vidim stoji presne neviem kolko - min. 10ludi
Andrej: To sme na tom asi podobne - mna tiez hrozne bavi jazdenie, ale robit to ako povolanie, a este cely zivot, by sa mi asi nechcelo, preto som tam isiel len ako brigadnik. Sprvoti som si myslel ze tak 1-2 sluzby do tyzdna, ako budem mat naladu, a ze budem mat problem naplnit ten 50-hod. mesacny uvazok, co mam ;)) Nakoniec to dopadlo tak, ze ma to zacalo bavit az moc, a teraz mam problem NEprekrocit 100hod mesacne ;)) Ale viac-menej jazdim podla nalady (a podla toho, kedy su volne sluzby), takze nejak tak, ako som si to predstavoval, takze aj sa Tvoja predstava zase az taka nerealna nie je, len treba vyckat lepsie casy, ked budu znova brat aj brigadnikov (teraz je atmosfera dost nepriazniva, najma u elektriciek). Inac to s tym dlhsim brzdenim plati pre elektricky - tie totiz silnejsie ako plnou prevadzkovou (elektrodynamickou) brzdou nezabrzdia, pokial nechcu pouzivat brzdy nudzove (magnetky), co ja nerobim - nechcem si tam tu sardinkaren za mojim chrbtom este aj pozabijat Takze ked je voz tazsi, brzdi slabsie. Busaci a trolici to maju o cosi jednoduchsie - tlak v brzdach mozu regulovat (na rozdiel od elin) plynule az do nehoraznej brzdnej sily, takze tam staci (aspon si myslim) viac pritlacit brzdu (u trolikov mechanicku, cize bud lavy pedal, alebo stredny (prevadzk. brzda) pod polovicou zdvihu), a brzdi to rovnako ako pri prazdnom voze a mensej sile Tie zhorsene dynamicke vlastnosti mozes zbadat najma na Kaciciach, ked su pretazene - skus sledovat ampermeter a realnu brzdnu silu ked je prazdna a plna, a porovnaj si to :))
Beus