Cely informacny system je uplne nahovno, nehovorim ani o reproduktoroch ktore su pasivne na ledva 50% takze kludne to moze niekto hodit na sud ako diskriminaciu slepych ked nikdy vobec nie je nic pocut ani bohovi.
Vyluky? prosimta cele je to robene staticky cez dajaky XML alebo XLS subor ktory je na tom sprostom USB kluci co si to tam strkaju aby sa to tam nahravalo, GPSka ktora odmieta naskocit ked treba, pomale hlasenie zastavok a vypadavanie trasy. Vodicov to netrapi.
Reklamy pri zastavkach, blokuju kompletne prehlad zastavok, buguje sa to cele dnes to ukazovalo ze zastavime na kazdej STOP zastavke.
To ani nehovorim o tom ked sa ma zmenit zastavka ako nazov alebo nedaj boze audio zvuk. Asi preto je to stale vypnute tie repraky lebo je to lahsie riesenie ako sa snazit to nadabovat a strcit to tam. Starsie BUSE BS 100 este furt nemaju nahrane anglicke hlasenia natoz este Vysoka, Tchibo a podobne veci.
A tym ze to bezi na Windows CE systeme tak to kazdu chvilu pada, laguje, je to pomale a retardovane naprogramovane celkovo. Zdrojove kody a podobne veci DPB urcite nema o tom ani nie je rec.
bud sa Burdova Specialni Elektronika ***** ked to vymyslala alebo je sprosty zakaznik - DPB ktory si to objednal takto a nic nepovedal.
Dnes rano, 212 . . . nastup na pazitkovej, ziadne oznamy . . . zrazu odboci na svatoplukovu, informacny panel vo vozidle (obrazovka) len vybodkovana bez nazvov zastavok . . . nikto nevedel co sa deje.
Na svatoplukovej som si vsimol papier so zmenou 212.
No neviem, to je ten informacny system tak tazkopadny, alebo neschopny, alebo zaostaly, ze nieje mozne dat tam tu zmenu trasy??? To nieje zmena na jedno popoludnie. V dnesnej dobe vytlacit a vylepit info je jednoduchsie ako spravit zmenu v informacnom systeme? Nehladiac na to, predpokladam ze na trase linky 212 az po zmenu nebol nikde ziaden oznam? aspon teda na pazitkovej nebol . . . vo vozidle taktiez nic. Vari sa to DP dozvedel tesne pred vypravenim prveho vozidla 2.8. ? Vsechno spatne, spatky na stromy.
Petto