V nových električkách to je ale dosť veľký problém pre zamknuté okná. Už som pár krát vystúpil a čakal na ľubovolný iný spoj ,kde aspoň vzduch cez okno prúdi.
perinbaba@gmail.com , pokiaľ nepomôže tak donald_trump@hotmail.com. Hlásiť to vodičovi je úplne zbytočné. Vodič o tom vie ,ale nevie s tým nič urobiť. Hlásil to milión x ale nefungujúca klimatizácia nie je dôvod na nevypravenie vozidla.
2858 isla cca 10 min dozadu smer Voz.Trnavka s poruchou vozidla na transparentoch. 2640 zas odstavena za Trnavskym Mytom smer Racko tiez s poruchou na BUSEcku.
Kam je najefektívnejšie hlásiť/"sťažovať sa", pokiaľ v buse nefunguje klíma? (V prednom článku 4249 chladí normálne, v zadnom fúka teplý vzduch, takže predpokladám, že nastavením u vodiča to nie je.)
Hroboňka zasa v prdeli - šesť kĺbových poradí obsadených krátkymi troloSORmi, snáď by už mohol nájsť DPB gule a konečne Škodovku penalizovať, toto má od 94% vozovej disponibility fakt ďaleko ☠ ☠ ☠
K tej 201 zo vcera....premavala smerom na hlavnu st. rovno po Prievozskej k ASMN a odtial odbocila vpravo v trase linky 210 smer racko, opacne detto cez Racko po Legionarskej a Karadzicovej a tocila sa pri zapalovaci VUB znova na Nivy a ďalej v trase 212 az po krizovatku Prievozska Mileticova, kde sa napojila na svoju trasu
Prestoj trolejbusov na Trnavskom myte smer Racko. Pricinu nepoznam, ale jazdia iba vozy s dieselagregatom a tusim prave jedna 201ka na Kriznej smer AS MN.
Vzhľadom na ten program by bolo logické posilňovať 31/39 už v piatok večer a obe noci pi/so a so/ne.
Na druhej strane DPB cesťák s dátumom platnosti 26.5. nebude asi ten správny, lebo dnes premáva 31 podľa prázdninového režimu. Takže ranná špička tam asi nebude. Otázne je, či tam bude poobedná špička v tom rozsahu, ako je nakreslená, alebo to posilnenie bude až na večer.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ma178rek