Príčinou prestoja je auto zaparkované uprostred koľajiska na začiatku otvoreného koľajového zvršku za zastávkou Račianske mýto.
Odklon ED, ako aj NAD boli zabezpečené už pár minút po vzniku mimoriadnej udalosti.
Elektricky aj trolejbusy stoja v krizovatke Mileticova-Jelacicova. Pricinou je 7947+7948, ktora vyblokovala celu krizovatku pod trolejovym krizenim. Nepremava 68,201,209,8 ani 9. Obnova tak do pol hodiny, ak to zvladnu nakuplovat.
Bol tam vypadok spoja z dovodu poruchy autobusu od 6:16 do 7:45, ktory zial nebol hradeny, druhy spoj, ktorym ste cestovali prisiel na Trnavske myto v case 7:38, t.j. s 8-minutovym meskanim. To ze spoj neobsluzil zastavku Tesco Lamac je v poriadku, nakolko 63-ky k Tescu Lamac zachadzaju az od 9. h.
L63 a iné podobné nie sú prevádzkované vrtulníkmi čiže stoja v zápchach + na zastávkach. Zdržanie oproti autám je samozrejme väčšie. Deje sa to denne tak neviem prečo vás to prekvapilo. Išli ste v čase najväčšej špičky.
Spoľahlivá mestská doprava je ako tak realizovaná iba električkami.
Minulý rok magistrát ani nerealizoval občanmi vybraný projekt z X dalších a to BUS pruh na Štefánikovej.
Dobrý spôsob je aj ísť z Dúbravky 5kou na račko, alebo si na konečnej v KV počkať na linku 9. Linky 5 a 9 totiž nebývajú až tak natrieskané ako linka 4. Inak tieto spôsoby cestovania z Dúbravky či KV sa mi osvedčili.
Po tieto dni a aj vzhľadom na ranné zápchy je z Dúbravky na Trnavské mýto najspoľahlivejšia linka č. 4! Za ten čas čo píšete by ste tam 4kou boli už dávno!
Ja som chvíľu pred ňou išiel v trolejbuse 212 (voz 6854) a tomu pri prejazde spomenutou výhybkou vypadli zberače a vtedy sa aj poškodilo vedenie. Preto sme všetci na zástavke Košická museli vystúpiť a preto trolejbus 208 tam zostal stáť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MatejBA