Pod stanicou nejdu semafory chaos na entu a nikto tomu neveli policajti spia, na vlak treba casovu rezervu kto cestuje lebo sa dlho stoji v kolone zacina to uz na racku, mimochodom 6621 na 201 ma vnutri nie kurenie ale saunu vdaka za take cestovanie
No hej, ale riešila by to jedna električka? Veď hneď za ňou e-8, ďalšia e-4. A všetko do Petržalky? Ak by to jedna električka riešila, OK, ale pri dlhšom zdržaní je to o tom odklone včas, už pred nám. SNP a pre e-8 buď z Obchodnej na Kapucínsku, alebo, ak už by bola na nám. SNP, tak na Špitálsku. A pokiaľ sa nemýlim, aj na cestu do Petržalky by musel dostať vodič pokyn od dispečera, nie? Sám na to nemá kompetencie rozhodnúť, či?
Lenže čo je žiaducejšie? Obetovať plynulosti premávky jeden voz (za ktorý môže naskočiť ZV)? Alebo vyblokovať celý uzol a spôsobiť nepravidelnosti na mnohých poradiach L1,3,4,9?
Mne nejde o to, či je hypoteticky lepšie mať tam spojku alebo schopnejších dispečerov, lebo zišlo by sa oboje. Ide o konkrétnu situáciu z pondelka, ku ktorej si sa stále nevyjadril, ako by si ju radšej riešil, keď môj nápad sa ti vidí nevhodný.
Igor, uznaj, že či už by sa jednosmerný voz otočil na Jesenského a išiel znovu do Petržalky (opakujem: ako šotoušovina dobré, chcel by som to vidieť), alebo až do vozovne, zo svojej domovskej linky by vypadol na dlho, čo určite nie je žiaduce. Ale spojka v centre, aby sa pri nejakej poruche/havárií nemuselo nám. SNP obchádzať z Petržalky cez Jesenského a tunel na Obchodnú, by sa hodila. Petržalské linky (resp. vozy uviaznuté v Petržalke) by tak mohli vytvoriť pendel niekde zo Štúrovej/Kamenného nám. do Petržalky.
Sorobus 6009 práve dofrčal naprázdno na Kolibu, napojiť sa na jedno z momentálne tuším dvoch nahradených poradí linky 203 (konkrétne odchod 11:37 z Karpatskej smer Koliba) - cestujúci tam čakajú doteraz - teda 28 minút...
Obávam sa, že kým nevymenia triangel na Nám. SNP (kde už dlhú dobu chodia údržbári niekoľkokrát týždenne - minule som sa smial, že si tam môžu zriadiť trvalú pobočku ? ), tak na Radlinského sa nedostane.
Celý ten triangel na Radlinského je zrelý na výmenu. T6 tam vydáva pri prejazde aj max. 5km rýchlosťou strašné zvuky.
Na Imricha Karvaša v smere na Obchodnú detto.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Max