Je to len o pružnosti dispečerov. Všetky linky namiesto do Jesenského mali byť smerované cez tunel. Samozrejme nie, ak je to len na 10 minút. Ale jednosmerný voz v Petržalke by narobil problémy. A nie je to riešenie - koľko by sa ich tam zmestilo? 1-2? A voz (vozy) by chýbali na trati, než by sa na ňu vrátili! A uvedomuješ si, že by musel cúvať až na Jurák alebo do Krasňan, keďže v meste koľajová spojka nikde nie je? Je to úplne nezmyselný nápad i keď, pripusťme, bola by to pekná šotoušovina. Pre takéto prípady by sa hodila koľajová spojka (pravá, aby sa nejazdilo proti hrotu) medzi trianglom Jesenského a trianglom Kamenné námestie. Potom by jednosmerná električka, zablúdená v Petržalke, vycúvala len po Kamenné nám., kde by vrátila na správnu koľaj a zabočením do Jesenského by sa mohla dostať naspäť na svoju polohu (či už návrat cez Šafko, alebo pokračovať do KV).
No nakoľko uplynul len prvý deň od "nového grafikonu", ťažko posudzovať nejakú štruktúru výpravy na nových poradiach. Ja osobne si myslím, že na tú 32/8 budú dávať čo im v tú ranu vyjde, ak nič iné nebude poruke, tak Karosu z rannej 133/5, ale pokojne sa tam môže objaviť aj Solaris zo 196/5 a môže z toho trebars vzniknúť klasická delená služba.
Fakt si nepamatam, ktory typ Skody to bol, ale preco preboha by malo byt horsie jednosmerak odlifrovat na odstavnu kolaj Jungmannovej (s tym, ze ju v kludnejsom case odcuvaju), nez vyblokovanie vacsiny el. liniek zapratanim uzla Kamenne/SNP???
Ako navrhujes riesit situaciu, ze Jesenskeho plna po roh, 4ka vaha pri GP, prichadzala dalsia elina zo Spitalskej a na SNP caka na odjazd L1?
čírou náhodou som dnes obedoval v Patrónskom pivovare - cca 12:15 ťažký odťah 1851 smer JD, o nejakú štvrťhodinku neskôr tým istým smerom 1824 po "vlastných" s PV...
Nuž naopak, dúfam, že to vodiča jednosmernej električky ani nenapadne. Zablokoval by aj Petržalku. To by tam muselo byť náhodou poradie robené obojsmerným vozom...
trolejbus6207