Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #160297:
6703 dnes dorazila na hrobonku.
Reply on: TeBeCe #160296:
No len 25tr 6703 a 6705 nie a nie nažhavit ?
Reply on: Jadran #160294:
vo vozovni uz zhavia aj 6632 ?
Reply on: Viko #160284:
Je to len o pružnosti dispečerov. Všetky linky namiesto do Jesenského mali byť smerované cez tunel. Samozrejme nie, ak je to len na 10 minút. Ale jednosmerný voz v Petržalke by narobil problémy. A nie je to riešenie - koľko by sa ich tam zmestilo? 1-2? A voz (vozy) by chýbali na trati, než by sa na ňu vrátili! A uvedomuješ si, že by musel cúvať až na Jurák alebo do Krasňan, keďže v meste koľajová spojka nikde nie je? Je to úplne nezmyselný nápad i keď, pripusťme, bola by to pekná šotoušovina. Pre takéto prípady by sa hodila koľajová spojka (pravá, aby sa nejazdilo proti hrotu) medzi trianglom Jesenského a trianglom Kamenné námestie. Potom by jednosmerná električka, zablúdená v Petržalke, vycúvala len po Kamenné nám., kde by vrátila na správnu koľaj a zabočením do Jesenského by sa mohla dostať naspäť na svoju polohu (či už návrat cez Šafko, alebo pokračovať do KV).
Reply on: Jadran #160293:
Tak a vyzerá to na 6621 od 10:47 z Čiližskej. ☺
Reply on: trolejbus6207 #160292:
Vozy. Tri sa už medzitým napojili, ešte sa čaká na 202/6.
tie tri kĺbové nevypravené hroboňkárske poradia majú aký dôvod - nie sú vodiči alebo vozy?
Reply on: Petto #160288:
No nakoľko uplynul len prvý deň od "nového grafikonu", ťažko posudzovať nejakú štruktúru výpravy na nových poradiach. Ja osobne si myslím, že na tú 32/8 budú dávať čo im v tú ranu vyjde, ak nič iné nebude poruke, tak Karosu z rannej 133/5, ale pokojne sa tam môže objaviť aj Solaris zo 196/5 a môže z toho trebars vzniknúť klasická delená služba.
Reply on: MatejBA #160289:
Mas tam "rovnaky" ovladaci panel ako stare T3tky ?
Reply on: Viko #160284:
Inak vedel by mi niekto povedat, ako funguje cuvanie v 29T? Pokial viem, asi nema taku plosinku v zadu ako T3/T6/K2 🙂
Reply on: Petto #160287:
solaris ci vrakosa ?
Doplnim 32/4 1205 ...inak oficialne nova 32/8 ma byt co ? Rano to je na 133tke, poobede na 32tke
Doplnenie predosleho prispevku
Reply on: TeBeCe #160271:
Dnešné zdržanie v stúpaní na Kramáre od Patronky..
Reply on: Mhr1 #160280:
Fakt si nepamatam, ktory typ Skody to bol, ale preco preboha by malo byt horsie jednosmerak odlifrovat na odstavnu kolaj Jungmannovej (s tym, ze ju v kludnejsom case odcuvaju), nez vyblokovanie vacsiny el. liniek zapratanim uzla Kamenne/SNP???

Ako navrhujes riesit situaciu, ze Jesenskeho plna po roh, 4ka vaha pri GP, prichadzala dalsia elina zo Spitalskej a na SNP caka na odjazd L1?
Reply on: Samčo #160277:
98/1 - 4909
99/2 - 2346
Reply on: trolejbus6207 #160281:
pardon, vozy z prvej kolóny, takže smer Trnávka ?
čírou náhodou som dnes obedoval v Patrónskom pivovare - cca 12:15 ťažký odťah 1851 smer JD, o nejakú štvrťhodinku neskôr tým istým smerom 1824 po "vlastných" s PV...
Reply on: Viko #160276:
Nuž naopak, dúfam, že to vodiča jednosmernej električky ani nenapadne. Zablokoval by aj Petržalku. To by tam muselo byť náhodou poradie robené obojsmerným vozom...
Na 31/2 sa práve ide napojiť nizkopodlogowy ekologiczny 1626 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.