Dúfam, že z DPB príde odpoveď ako minule, keď sa niekto sťažoval, že električka ako druhá v poradí na zastávke neotvorila dvere, ale počkala kým odíde tá pred ňou - reakcia podniku bola, že na vyšetrenie tejto sťažnosti potrebujú presné údaje s číslom vozidla. ?
Chcem sa spytat, ci planujete prezut elektricky na zimne kolesa. Dnes rano bolo uz zimsie a zda sa ze doteraz pouzivana letna zmes na kolesach je uz prilis tvrda, lebo dost hrkotali a ta v ktorej som siel aj zle brzdila (som bohuzial zabudol pozriet cislo vozu, ale bol to spoj c.3 s odchodom Jungmannova o 7:32).
Ja som svojeu otázku myslel takto: "Myslíš, že niekde inde, v nejakom inom meste, by to bolo lepšie?". Naozaj si myslíš, že keď v Prahe exne metro, tak za hodinu už jazdí NAD plnou kapacitou?
Nejde o polohu kde by boli, ale ze ich nemame ked nieco vypukne. Toto by som chcel vediet ako riesia v Prahe ,ked umre dakde metro , odkial zohnali hned tolko soferov co si pamatam pre XC ? ?
Dávam do pozornosti zajtrajšiu návštevu z Rakúska - historický Steyr SL 12 BJ 1972 má prísť z Viedne na Vianočné trhy s návštevníkmi, príchod cca. o 10 hod. Mala by pre nich jazdiť aj historická električka......
Ďakujem vodičovi L32 o 9:09, že išiel o aspoň 30 sekúnd skôr ako mal. Ked som donadaval a otvoril virtuálnu zastávku, mal ešte 30 sek do odchodu a svietil tam v tabuľke. Bežne nenadávam na vodičov ale tento bazmeg má fakt nasral.
Výluka v Čunove, 91 chodí odklonom, kĺbové vozy by tam mohli mať problémy. Inak oznam o výluke z hlavnej stránky síce zmizol (keďže mala byť len do utorka), pripomínam že naďalej trvá.
priznám sa, že 90-te roky som už beúsácky nevnímal, v 80-tych rokoch nám viselo nad vozmi všeličo, niekedy to bolo priam strašné, na čom sa jazdilo, ale také prestoje buď neboli alebo ma obchádzali, aj keď som jazdil naozaj dosť, bol som predsa len brigádnik
Ja som cca Andyho ročník a pamätám si že na dennom poriadku bolo napr. strhnutie križovatky Prievozská - Miletičova, alebo Prievozská - Ml. Nivy - Svätoplukova a to teda do dvoch hodín nebolo hotové skoro nikdy...
jazdil som v druhej polovici 80-tych rokov a čo si spomínam, tak som nikdy viac ako trištvrte hodiny nestál, to bolo v odbočke z Mierka na Kolárko, vozu predo mnou vypadla palica, urval špagát a nevedel, ako stiahnuť palicu. Keďže dosť blbo zavadzal, rozhodol sa to pustiť dolu pred Novú scénu. Čo však čert nechcel, spojka zberača chytila "ježka" na vedení, dráty na chvíľu klesli asi o meter a potom to prišlo, "ježek" povolil a mne padol vodič na strechu. Silnejšiu ranu som zažil len vtedy, keď mi raz drbli palice asi v šesťdesiatke dolu Búdkovou a pristáli mi na streche vlečky Sanosa. Vrchári prišli do štvrť hodiny, netrvalo im to ani polhodinu a išli sme ďalej, jediný problém bol im vysvetliť, že som to nedal dolu ja, ale voz predo mnou ? ? ?
Záchranná brzda sa na T6 spustí aktivovaním tlačidla záchrannej brzdy u vodiča alebo v priestore pre cestujúcich, pri dlhšom nezatlačení pedálu/páky mŕtveho muža a pri roztrhnutí súpravy. Tlačidlo záchrannej brzdy v salóne by sa nemalo zaseknúť, ale môže byť pootočený kotúč núdzového otvárania dverí – kotúč treba vrátiť do pôvodnej polohy, to isté platí aj pre hríbik v kabíne vodiča.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023